همزمان با هفته مقاومت با شاعر آیینی و پیشکسوت مراد توکلی زانیانی دیدار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۴۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج مداحان، مدیران هیأت مذهبی و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان و جمعی از هنرمندان استان با حضور در منزل مراد توکلی زانیانی با این شاعر آیینی و پیشکسوت استان دیدار کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان، با ابرازخرسندی ازحضور در منزل این هنرمند، گفت: نقش شعرای پیشکسوت در اعتلای فرهنگ و ادب فارسی به ویژه شعر آیینی و دفاع مقدس را بسیار مهم و بر توجه بیش از بیش بر تکریم این عزیزان تاکید کرد.

مجتبی بیگی، افزود: ادبیات فارسی آینه تمام نمای فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی، نقش ویژه غیرقابل انکاری در معرفی باورها و عقاید و شخصیت های مهم هر دوره داشته و دارد. مدح ائمه اطهار علیهم السلام، بیان ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی با زبان شیوای شعر شاعران بهترین روش برای جهادتبیین است.

در ادامه شاعر آیینی استان به شعر خوانی با موضوعات دفاع مقدس و درمدح مدح ائمه معصومین علیهم السلام پرداخت.

شایان ذکراست: از این هنرمند تعداد 5 کتاب به رشته تحریر در آمده است. آقای مولایی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان در خصوص  چاپ مجموعه اشعار این شاعر با موضوع ایثار و شهادت قول مساعد داد .

ارسال نظرات