زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های کشاورزی برای جلوگیری از هدر رفت آب و برداشت های غیر مجاز جلوگیری تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۴۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

ضرورت نصب کنتورهای هوشمند بر روی  چاه های کشاورزی

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام علی فرجی برحق در ششمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای اعضای این  شورا گفت :مسئولیت در  شورای حفظ حقوق بیت المال ، یک مسئولیت معنوی است چرا که ساز و کارها در راستای حفظ حقوق بیت المال است و هم جلوگیری از تضییع بیت المال که  لازم است  امر مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد .

 

 وی با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی باید بر اساس قوانین و مقررات صادر شود افزود :اجرای قانون در همه امورات در ابعاد مختلف به ویژه در صدور سند  برای اراضی کشاورزی از بروز برخی مشکلات جلوگیری خواهد کرد و انتظار ما از مسئولان امر در این بخش رعایت مقررات  است. 

 

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به موضوع کم آبی در استان   بویژه در بخش کشاورزی اظهار کرد : سیاست همه مسئولان در این مقوله کمک به کشاورزان و توسعه کشاورزی است  ، نصب کنتورهای هوشمند  برای چاه های کشاورزی ضمن مدیریت منابع آبهای زیر زمینی  از هدر رفت آب و برداشت های غیرمجاز  جلوگیری میکند، امری ضروری است  که اداره  آب منطقه ای اهتمام لازم برای نصب کنتور های هوشمند برای تمامی چاههای کشاورزی اقدام نماید.

 

حجت الاسلام فرجی برحق گفت : تلاش شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه در راستای پیگیری و حل مشکلات است ،  بنابراین اعضای این شورا اهتمام جدی با اشرافیت کامل بر موضوع کمک  کنند  تا بتوانیم تصمیمات پایدار و موثر در حل موانع و مشکلات در جلسات  اتخاذ نماییم.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های حوزه تحت امر در موضوعات مختلف بیان کردند.



ارسال نظرات