خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

اختصاص ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت هزینه سرویس دانش‌آموزان مدارس استثنایی در همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: هزینه سرویس دانش آموزان با نیازهای ویژه ۱۰ مدرسه استثنایی شهر همدان به مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال توسط شهردای همدان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۷۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توجه به سرویس مدارس استثنایی، اظهار کرد: ۱۰ مدرسه استثنایی در شهر همدان وجود دارد که دانش‌آموزان دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی، ذهنی، اتیسم و... در آن مشغول تحصیل هستند و باتوجه به شرایط ویژه این دانش‌آموزان، سرویس مدارس برای این عزیزان بسیار ضروری است.

وی افزود: پس از ۷ ماه پیگیری متعدد توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و همکاری شهرداری همدان، مقرر شد در مجموع مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت هزینه ایاب و ذهاب ۷۰۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه همدانی به حساب مدارس استثنایی شهر همدان واریز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: باعنایت به همکاری‌های فعالانه فرمانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و معاونت خدمات شهری شهرداری با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و پس از پیگیری‌های مکرر، در نهایت مصوبه هیات وزیران با موضوع تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط شهرداری‌های کل کشور به مرحله اجرا رسید و مبالغ پیش بینی شده توسط مدیران مدارس استثنایی بابت سرویس ۷۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه، به تصویب شهرداری رسید و مقرر شد مبلغ مذکور به صورت ماهانه به حساب مدارس واریز شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و در مرحله اول مبلغ ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب مدارس مذکور واریز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات