خبرهای داغ:
سرکشی و بازدید از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نایین توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج در تاریخ یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۹۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان نایین" سرکشی و بازدید از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نایین توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج در تاریخ یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲صورت پذیرفت.
در این دیدار ابتدا مسئول اداره سمت عنوان کرد شهرستان نایین دارای ۲۰۰۰ واحد صنفی می‌باشد که بیش از ۵۰۰۰ نفر در این واحدها شاغل می‌باشند وی افزود اتاق اصناف نایین دارای ۱۲ اتحادیه صنفی فعال می‌باشد دربخش صنعت شهرستان نایین دارای یک شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی نیستانک و انارک بوده و همچنین ناحیه صنعتی بافران سیرمراحل جهت تصویب میباشددربخش معادن شهرستان دارای ۶۷ معدن دارای پروانه بهره‌برداری بوده که بیش از ۱۴۰۰ نفر در این بخش شاغل می‌باشند.
در ادامه عابدی افزود ماهیانه گشت و سرکشی از واحدهای صنفی انجام می گردد که این گشت‌ها مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن می‌باشد همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص گران فروشی اصناف می‌باشد.
در خصوص نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه تیم‌های متشکل از بانوان به صورت تخصصی از این صنف بازدید و سرکشی به عمل می‌آورند.
در این دیدار توافقاتی صورت گرفت که عبارتند از:
1_رونوشت گزارشات دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارسال گردد.
2_صورت جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره به ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال گردد.
3_گزارش اقدامات وبرخورد با تخلفات جهت اطلاع رسانی عمومی و درج در کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به دبیر ستاد ارسال گردد.
4_درخصوص رعایت مسائل شرعی در آرایشگاه های زنانه موارد درستاد مطرح گردد.

ارسال نظرات