خبرهای داغ:
همزمان با با هفتمین شام شهادت ریحانه (دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی) در واقعه گلزار شهدای کرمان، مراسم بزرگداشتی به همت سپاه و بسیج با همکاری اداره آموزش و پرورش سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۱۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفتمین شام شهادت ریحانه (دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی) اجتماع نونهالان عاشق حاج قاسم در شهرستان سرخه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، اداره آموزش پرورش شهرستان سرخه و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان در محوطه بیرونی حسینیه شهدا (مصلی نماز جمعه) برگزار شد.

ظهر روز ۱۳ دی چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی درحالیکه بسیاری از مردم درحال برگزاری مراسم یادبود در مزار شهدای کرمان بودند، دو انفجار مهیب باعث شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان شد. یکی از آن‌ها ریحانه، دختر کاپشن صورتی و گوشواره قلبی بود.

ریحانه یک و نیم ساله که هویتش از روی کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی‌اش مشخص شد، قلب‌های بسیاری را تکان داد و به نماد مظلومیت جنایت تروریستی کرمان تبدیل شد.

گفتنی است "ریحانه سلطانی‌نژاد" یک سال و نیمه، فرزند یکی از وابستگان مجموعه انتظامی کرمان، همان دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی، از جمله شهدای انفجار تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان بود که به همراه هفت نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش آسمانی شد.

به مناسبت هفتمین شام شهادت این کودک خردسال، «اجتماع نونهالان عاشق حاج قاسم» در سرخه با حضور دختران و مادران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه، اجرای گروه سرود نو گلان فاطمی برگزار شد.

همچنین روشن کردن شمع به نیت ریحانه و کودکان شهید کرمان و اهدای گوشواره قلبی به دختران از حاشیه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها