از برپایی نشست های بصیرتی تا پویش رهروان حاج قاسم در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از برگزاری نشست های بصیرتی با محورهای مختلف در جهت روشنگری بسیجیان همزمان با دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۲۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای واقعه ی گلزار شهدای کرمان و شهدای غزه، نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن معینیان به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نشست روشنگری با موضوع ولایت مداری حضرت زهرا (س) و جهاد خانه داری زن همراه با حمایت از ولایت و احیای اسلام با صبر و تبیین دین در جمع خواهران بسیجی در روستا برگزار شد.

او افزود: همچنین مراسم بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان و در جهت محکومیت اقدام نابخردانه دشمن در کشتار مردم بی دفاع در کرمان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پیوندی با موضوع جهاد تبیین، گفتمان تاریخ اسلام، آمادگی برای ظهور مولا، بصیرت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و مقابله و مقاومت در مقابل دشمنان برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برگزاری نشست دلنوشته نویسی، با حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی، گفت: پویش رهروان حاج قاسم با قرائت حکمت های روزانه نهج البلاغه، ختم سوره کوثر و ختم  صلوات با مشارکت گسترده بسیجیان انجام شد.

شهادت بیان داشت: گردهمایی خواهران بسیجی و جهادی در محکومیت عاملان جنایت کرمان با سر دادن شعار برگزار و صدها اصله نهال به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در روستا کاشته شد.

او با اشاره به برپایی نشست جهاد تبیین همراه با تلاوت سوره الرحمن، قرائت زیارت آل یاسین، مداحی و سینه زنی عنوان کرد:  مراسم گرامیداشت چهارمین سالروز سپهبد سلیمانی، یاد بود سید رضی موسوی و شهدای مظلوم کرمان با سخنرانی فاطمه صوفی آبادی با موضوع مقام شهدا، وصایای حاج قاسم و شهدا در خصوص همراهی با ولایت و حضور آگاهانه در انتخابات در حسینیه روستا برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه هم اندیشی با حضور فرمانده، اعضای هیئت اندیشه ورز و تیم امر به معروف پایگاه در مسجد شهید بهشتی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار