برگزاری جشنواره سراسری «وفا» در اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با مشارکت ۷۰ درصدی مداحان و هیئت‌های مذهبی، جشنواره سراسری «وفا» در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۷۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

برگزاری جشنواره سراسری «وفا» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری «وفا» از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و به منظور جذابیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در توسعه تعالیم و آموزه‌های اهل بیت (ع)، سومین جشنواره سراسری «وفا» در استان اردبیل با همکاری دانشگاه آزاد، تبلیغات اسلامی استان اردبیل و دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به همکاری کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی استان اردیبل در اجرای این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت در سراسر استان اردبیل اجرا می‌شود که تاکنون 70 درصدی از مداحان و هیأت‌های مذهبی در این جشنواره شرکت کرده و امیدوار افزایش این مشارکت تا زمان اختتامیه این جشنواره هستیم.

جعفرزاده به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) را در بخش هنری در موضوعات مولودخوانی، نقاشی و تصویرگری، فیلم کوتاه، خوشنویسی، گرافیک، عکاسی و در بخش فرهنگی و ادبی در موضوعات مدیحه‌سرایی، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه، دلنوشته و خاطره‌نویسی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی فضای مجازی و دیجیتال را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با طراحی و تولید نرم‌افزار در قالب اپلیکیشن‌های موبایل و تحت وب، تولید محتوا در قالب پادکست، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و نیز انتشار محتوا در قالب وبلاگ، کانال و صفحات شبکه‌های اجتماعی در جشنواره سراسری «وفا» شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 30 دی ماه 1402 آثار خود را به آدرس vafa3-ard@ در ایتا، اینستاگرام و ایمیل ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04531745389 تماس حاصل کنند.

جعفرزاده اضافه کرد: جشنواره سراسری «وفا» 25 بهمن 1402 همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی استان اردبیل از زمان آغاز جشنواره آثار متعددی در قالب مداحی، دلنوشته، عکس و غیره به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و همکاری مستمر و شایسته‌ای در اجرای این جشنواره دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار