خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

دشمن برای انتخابات ما خوابها دیده است/ انقلاب اسلامی به ما هویت بخشید

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمن برای ما خوابها دیده است و می خواهد در انتخابات خود را نشان بدهد ما باید با حضور خود همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم. برای همین این انتخابات برای ما خیلی مهم است
کد خبر: ۹۵۶۹۵۹۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

دشمن برای انتخابات ما ۷وابها دیده است/ انقلاب اسلامی به ما هویت بخشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم جشنواره حضرت علی اکبر(ع) گفت: یکی از تفاوتهای حکومت اسلامی و حکومت تاریخ همین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) است.

وی افزد: یکی از شرایط حکومت اسلامی و تمدن نوین اسلامی سبک زندگی اسلامی است یک از آنها نماز است ، احترام به پدر و مادر است، رعایت کردن حقوق شهروندی است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت امام(ره) ما را زنده کرد، در زمان شاه ما را به‌چشم یک حیوان می دیدند و از ما حق توحش می کرفتند و امام و انقلاب به ما هویت بخشیدند. و این یک واقعیت است.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: دشمن می خواهد آینده انقلاب را تاریک و سیاه معرفی کند و شما را نا امید کند از نظام جمهوری اسلامی. و این همه عزت و افتخار و دستاوردها را ناچیز جلوه بدهد. دستاوردهای نظام با دوره پهلوی اصلا قابل قیاس نیست.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن برای ما خوابها دیده است و می خواهد در انتخابات خود را نشان بدهد ما باید با حضور خود همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم. برای همین این انتخابات برای ما خیلی مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها