ریاست بسیج مداحان کشور در گفتگویی عنوان کرد:

دشمن از اتحاد و وحدت ملی هراس دارد

مصطفی خورسندی گفت: تلاش دشمن برای از بین بردن اتحاد و وحدت ملی است و از اجتماعات و ارادت جامعه به شهدا وسردار دلها حاج قاسم عزیز هراس دارد و همین امر باعث شد که ذلیلانه دست به این اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان زد .
کد خبر: ۹۵۶۹۵۹۹
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،ریاست بسیج مداحان کشور به همراه مداح کشوری حاج حیدر خمسه وجمعی از مداحان  شاخص استان با حضور درمنزل شهیدان سلطانی که 8 نفر از عزیزانشان در حادثه تروریستی گلزار شهدا به شهادت رسیده بودند حضور یافته و از آنان دلجویی کردند.

دشمن از اتحاد و وحدت ملی  هراس دارد


مصطفی خورسندی در گفتگویی اظهار داشت:تلاش دشمن برای از بین بردن اتحاد و وحدت ملی است و از اجتماعات و ارادت جامعه به شهدا وسردار دلها حاج قاسم عزیز هراس دارد و همین امر باعث شد که ذلیلانه دست به این اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان زد .


وی بابیان هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمنان و حضور درهمه صحنه ها مخصوصاً انتخابات پیش رو  افزود: بهترین انتقام از دشمنان  حضور حداکثری مردم در انتخابات است که در دیدار اخیر جامعه مداحان با مقام معظم رهبری بر این موضوع و پرچمداری مداحان به عنوان جهادگران تبیین تاکید گردید.

دشمن از اتحاد و وحدت ملی  هراس دارد

 


ریاست بسیج مداحان کشور  با حضور در گلزار شهدای کرمان به سردار دلها حاج قاسم عزیز و شهدای حادثه تروریستی ادای احترام کرد.

دشمن از اتحاد و وحدت ملی  هراس دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار