خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبد کاووس؛

اثرگذاری بسیار حضرت زهرا در این عمر کوتاه نشان از ظرفیت جایگاه زن در یاری اسلام دارد/ بسیجیان چونان ذوالفقار امیرالمومنین دو دمه و در جبهه های گوناگون در حال ایثار هستند

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت: در جنگ ترکیبی دشمن از حجاب و چادر بانوان ما هراس دارد. جامعه اسلامی تشکیل شده از خانواده ها و ستون پرورش دهنده خانواده ها زنان هستند.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۰۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

اثرگذاری بسیار حضرت زهرا در این عمر کوتاه نشان از ظرفیت جایگاه زن در یاری اسلام دارد/ بسیجیان چونان ذوالفقار امیرالمومنین دو دمه و در جبهه های گوناگون در حال ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در مراسم تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه های مقاومت بسیج گفت : بانوان انقلاب که با نگاه و تفکر بسیجی با ایثار واخلاص مجاهدت می کنند ولی نعمتان در سپاه هستند.

وی افزود : بسیجیان خواهر ما زینب وار پای آرمانهای انقلاب و شهدا در حال جهاد و ایثار هستند. اثرگذاری بانوان در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده ایشان اهل خواص جامعه هستند که تبیین و نقش اثرگذاری آنها بی مانند است.

سیدعلی حسینی تصریح کرد : خدمات اثرگذار وجود فاطمه الزهرا سلام الله علیها به اسلام در این عمر کوتاه خود نشان از ظرفیت عظمت جایگاه زن در یاری اسلام دارند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس در جمع فرماندهان پایگاه بسیج خواهران گنبدکاووس عنوان کرد : زنان ما باید با عمل به این شاخصه های حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان فخر اسلام شناخته شوند.

وی یادآور شد : نقش مرجعیت و ایستادگی بانوان اسلام پای آرمانهای خود بی بدیل است. اگر همسران و مادران رزمندگان را به جبهه ها راهی نمی کردند وضعیت ما در جنگ تحمیلی مشخص نبود.

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت : در این جنگ ترکیبی دشمن از حجاب و چادر بانوان ما هراس دارد. جامعه اسلامی تشکیل شده از خانواده ها و ستون پرورش دهنده خانواده ها زنان هستند.

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی در پایان خاطر نشان کرد : بسیج مردمی پرچم دار آزادی و استقامت در جهان شناخته شده است. بسیجیان چونان ذوالفقار امیرالمومنین دو دمه در جبهه های گوناگون در حال ایثار و مجاهدت هستند.امسال اهمیت انتخابات سرنوشت ساز اسفند ماه با تاکید مولای ما در سکانداری جبهه اسلام بر برگزاری پرشور این انتخابات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها