خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در صدر تلاش همه کارگزاران و نمایندگان حاکمیت جهاد تبیین و مشارکت قوی و برگزاری انتخابات سالم است.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۶۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

جهاد تبیین و مشارکت قوی و برگزاری انتخابات سالم وظیفه همه کارگزاران و نمایندگان حاکمیتبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست فوق‌العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تکالیف و مصوباتی که شورا دارد را مکلف به اجرا هستیم، افزود: اثر و نقش و کارکرد شورا در تدبیر برخی معضلات که شاهد هستیم در وضعیت شهرستان به لحاظ دغدغه مندی تفاوت‌هایی را با سایر شهرستان‌ها دارد.
او با اشاره به رویداد ملی و مذهبی دهه فجر و انتخابات و ضرورت بر مشارکت قوی، گفت: در راستای انتخابات جلسات تبیینی با اقشار و اصناف داریم و باید با مخاطبین در راستای کارکرد نظام و ضرورت‌های داخل کشور و عرصه بین المللی صحبت شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در صدر تلاش همه کارگزاران و نمایندگان حاکمیت جهاد تبیین و مشارکت قوی و برگزاری انتخابات سالم است، اظهار کرد: آمادگی برگزاری انتخابات بصورت قوی و سلامت در ۲۳۳ شعبه اخذ رای در شهرستان شاهرود و ۵۲ صندوق در شهرستان میامی داریم.
فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه، عفاف و حجاب، لباس و پوشاک و خوراک و شئون مختلف فرهنگ عمومی است و صاحب کرسی شده اند و طرح‌ها آماده است و بازتاب در استان‌ها دیده می‌شود، گفت: در حوزه‌های مختلف از طرح و برنامه‌های ویژه فرهنگ عمومی بهره‌مند هستیم و از رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تشکر داریم که هم نظم و اثرگذاری و هم در تهیه نقشه فرهنگی شهرستان پیش رفته و عالمانه و کارشناسانه در حال انجام است.
او از فرماندار ویژه شهرستان که شخصیت فرهنگی و ظرفیت خوبی دارند نیز تشکر کرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی شاهرود نمونه کشوری است.
فلاح لاله زاری ادامه داد: وزارت برای ساماندهی فعالان فضای مجازی طرحی دارد که مشکل این فضا در راستای مجوز حل می‌شود و معاونت مطبوعاتی وزارتخانه به معاونت رسانه و تبلیغات تغییر نام داد تا بیشتر به موضوعات فضای مجازی توجه شود.
او با اشاره به انتخابات گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید مخاطبین خود را به صحنه بیاورند و هر کسی متناسب با شرح حال خودشان باید اثرگذاری داشته باشند.
در این نشست اعضای به ارائه نظرات خود را ارائه و در پایان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اهدا لوح سپاس از زحمات اعضای شورای فرهنگ عمومی شاهرود تقدیر کرد.

جهاد تبیین و مشارکت قوی و برگزاری انتخابات سالم وظیفه همه کارگزاران و نمایندگان حاکمیت

ارسال نظرات
پر بیننده ها