خبرهای داغ:

معرفی امام جمعه جدید هوراند

تبریز- طی آیینی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام شکر نژاد؛ امام جمعه سابق هوراند، حجت الاسلام قیاسی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۵۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان در آیین تودیع و معارفه امام جمعه جدید هوراند با اشاره به آیه «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم» گفت: کمک به دین از خصوصیات افراد با ایمان و با تقواست و خداوند در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره نموده است که اگر خدا را یاری کنید او نیز قطعا شما را یاری نموده و گام هایتان را استوار خواهد ساخت.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ضمن اشاره به اهمیت جهاد تببین برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پی برد و تمام مردم را به این مسئله مهم آگاه کرد و این آگاهی به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی با اولویت تذکر لسانی پای کار باشند.

وی در ادامه بیداری ملت‌های جهان را از مهمترین دستاورد‌های حوادث اخیر غزه دانست و گفت: خوشبختانه در سراسر جهان مردم بیدار شده اند و چهره پلید و جنایتکار صهیونیسم برای جهان آشکار شده است و انشاءالله رزمندگان اسلام با یاری خداوند متعال و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در آینده پیروز این میدان خواهند بود.

وی خطاب به مردم هوراند بیان کرد: همان طور که در سال‌های قبل سنگر نمازجمعه را خالی نکرده و با اتحاد و همدلی در کنار امام جمعه سابق بودید در روز‌های آتی هم با قوت و یکصدا قرارگاه و جبهه فرهنگی شهرستان را خالی نگذارید و در آستانه انتخابات مجلس با حضور حداکثری و عبور از این امتحان الهی دشمن را مایوس کنید.

در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله حجت الاسلام شکرنژاد تجلیل و حجت الاسلام قیاسی به عنوان امام جمعه هوراند معرفی شد.

ارسال نظرات