فرمانده سپاه قدس گیلان

شکل جدیدی از سلطه جهانی توسط رسانه رقم خورده است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه باید در ذهن و قلب‌ها رسوخ کند، گفت: شکل جدیدی از سلطه جهانی به واسطه فضای مجازی و رسانه‌ای رقم خورده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۹۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

 

شکل جدیدی از سلطه جهانی توسط رسانه رقم خورده است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردارسرتیپ حمید دامغانی صبح پنجشنبه در آئین نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان اظهار کرد: گیلان در طول ادوار مختلف سابقه درخشانی در بخش‌های مختلف دارد.

 

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها در رشد و توسعه کشور پیش قراول بودند، افزود: نقش آفرینی رزمندگان گیلان در دفاع مقدس و محور مقاومت بسیار مشهود است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های رسانه‌ای بسیار بالایی دارد، گفت: برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای به ویژه ابوذر نیاز ضرورت دار جامعه امروز است.

 

سردار سرتیپ دامغانی با تشریح نقش رسانه در ابعاد مختلف بیان کرد: نقش رسانه در طول تاریخ مورد توجه بوده است که نمونه آن را در خطبه‌های رسانه‌ای و کوبنده حضرت زینب (س) در واقعه کربلا می‌توان دید.

شکل جدیدی از سلطه جهانی توسط رسانه رقم خورده است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اشتباه استراتژیک دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در ابتدای انقلاب میدان جنگ و مقابله با نظام را در محدوده سرزمینی خلاصه کرده بود که شکست خورد.

 

دشمن دنبال هدایت اراده‌ها است

 

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه دشمن راهبرد مقابله نظام اسلامی تغییر داد، گفت: دشمن با جنگ نرم فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه انقلاب اسلامی و مردم این مرز و بوم دنبال حذف این نظام است.

 

سردار سرتیپ دامغانی با بیان اینکه دشمن دنبال هدایت اراده‌ها است و از ظرفیت‌های رسانه‌ای بهترین بهره‌ها را برده است، گفت: رسانه امروز نقش هدایت اراده‌ها را ایفا می‌کند چرا که رسانه باید در ذهن و قلب‌ها رسوخ کند.

 

وی با اشاره به نقش مهم تفکر بسیجی و انقلابی در عرصه‌های مختلف افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی تمدن غرب را به چالش کشیده است

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن روی حذف تفکر بسیجی و اندیشه انقلابی تمرکز کرده است، گفت: جنگ ترکیبی، شناختی و چند بُعدی مرحله جدیدی از رویکرد مبارزه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی است.

 

سردار سرتیپ دامغانی با بیان اینکه بستر جنگ ترکیبی و شناختی جنگ رسانه‌ای است، اضافه کرد: در فضای جنگ شناختی و رسانه‌ای برپایی جشنواره‌های رسانه‌ای کار بسیار مهم و ارزشمند است.

 

وی با اشاره به حکمرانی مجازی و رسانه‌ای در جهان افزود: شکل جدیدی از سلطه جهانی به واسطه فضای مجازی و رسانه‌ای رونمایی شده است.

 

اسرائیل در نبرد رسانه‌ای شکست سنگینی خورده است

 

سردارسرتیپ دامغانی با اشاره به شکست‌های مفتضحانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بیان کرد: دشمن در جنگ غزه و فلسطین با کشت و کشتار مردم بی گناه شکست خورده است.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل در نبرد رسانه‌ای شکست سنگینی خورده است، افزود: کشت و کشتار مردم بی گناه فلسطینی موجب بی آبرویی رسانه‌ای اسرائیل شده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میدان اصلی مبارزه رسانه است، گفت: باید جبهه رسانه‌ای واحد و مؤثری تشکیل شود.

 

سردار سرتیپ دامغانی با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران خود را در جایگاه مبارزه با نظام سلطه ببینند، اضافه کرد: رسانه‌ها با جهاد ترکیبی و رسانه‌ای محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکند.

 

وی با اشاره نقش مطالبه گری رسانه‌ها و خبرنگاران در گره گشایی مشکلات افزود: مرز سیاه نمایی و زرد نویسی را با مطالبه گری تغییر دهید.

 

 

ارسال نظرات