خبرهای داغ:
بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیت حاج قاسم یادواره خانگی شهید عبدالکریم بالویی در منزل ایشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۱۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش،همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیت حاج قاسم یادواره خانگی شهید عبدالکریم بالویی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و هیئت همراه در منزل ایشان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی گفت: به نیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران و با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شوش دانیال (ع) و با حضور اهالی محل یادواره خانگی شهید عبدالکریم بالویی در منزل ایشان واقع در روستای شهید دانش برگزار شد.

وی افزود؛سرباز شهید عبدالکریم بالویی دوم اردیبهشت‌ماه سال 1337 در شهرستان شوش چشم به جهان گشود، در جوانی به خدمت اعزام شد و در نیروی زمینی ارتش مشغول گذراندن سربازی خود بود.از سوی یگان محل خدمتش به جبهه اعزام شد و در دهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در کرخه بر اثر اصابت گلوله به سر و صورت به شهادت رسید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ در این مجلس نورانی و به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی دعای توسل قرائت و مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها