فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی، با محوریت کتاب گام تمدن ساز و به مناسبت ایام الله دهه فجر، در دانشگاه‌های استان البرز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۴۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مصطفی ترابی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، در خصوص برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه‌ای با محوریت کتاب گام تمدن ساز، در سطح کلیه دانشگاه‌های استان، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج برگزار شود.


برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب گام تمدن ساز
وی افزود: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون، کتاب گام تمدن ساز را که مبتنی بر اسناد بین المللی است، محور این مسابقه قرار گرفته است.

ترابی ابراز کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی محتوایی دانشجویان برای گام نهادن در عرصه‌های تبیینی از دیگر اهداف ما در برگزاری این مسابقه است.

وی اذعان داشت: همچنین برای نفرات برتر ۱۰ جایزه نفیس، از ۵ میلیون تومان تا ۱ میلیون تومان، در نظر گرفته شده است و دانشجویان البرزی جهت ثبت نام، تهیه کتاب و شرکت در آزمون حضوری باید به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

ترابی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون حضوری این مسابقه در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و ان شاءالله این مسابقه در سطح شهر کرج، نیز به صورت عمومی و با شیوه‌ای متفاوت برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها