یادواره شهدای کرمان در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: یاد و خاطره شهدای کودک و نوجوان حادثه‌ تروریستی کرمان و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۶۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

یادواره شهدای کرمان در اردبیل برگزار شد

به گزارش خهبرگزاری بسیج از اردبیل :، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سابق سپاه عاشورا روز پنجشنبه در مراسم یادبود شهدای کودک و نوجوان کرمان در سالن استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیگانه‌ستیزی و مبارزه با نظام سلطه از اهداف انقلاب اسلامی است و دشمن تحمل این حقیقت را ندارد.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه کدخدای خود خوانده نظام جهانی تحمل پیروزی ملت ایران را نداشت، افزود: آمریکا با راه انداختن جنگ تحمیلی، مسائل تجزیه‌ای و جریان‌های ایدئولوژیک تلاش کرد ثمره‌ مبارزات مردم در نهضت انقلاب اسلامی را تضعیف کند اما ملت ایران ایستادگی کردند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن، امروز وارد نبرد پیچیده فرهنگی، شناختی و ادراکی شده است، تصریح کرد: تلاش دشمن در این جنگ تأثیرگذاری بر اذهان و ادراک ماست و برای ایستادگی در برابر این تهاجم نیاز به تربیت داریم.

وی ادامه داد: تربیت از دوران طفولیت شروع می‌شود و مجموعه‌های فرهنگی به‌ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مأموریتی مهم بر عهده دارند تا با توجه به فرهنگ بومی، محلی و اسلامی در فراهم ساختن زمینه رشد و پرورش نسل آینده‌ساز کشور تلاش کنند.

سردار کریمیان تصریح کرد: پمپاژ روحیه‌ ناامیدی در قشر جوان و نوجوان کشور از رویه‌های دشمن در تضعیف نظام اسلامی است و تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها برای بی‌اثر کردن نقشه دشمن از راهکارهاست و استفاده از زبان فرهنگ و هنر در این خصوص کارساز است.

ارسال نظرات