خبرهای داغ:

استاندار خوزستان: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در اولویت باشد

استاندار خوزستان گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح شهرهای استان با محوریت ستاد انتخابات در اولویت باشد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۷۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب روز پنجشنبه در شورای اداری استان خوزستان در استانداری خوزستان اظهارکرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران امسال درحالی برگزار می شود که در ۵۰ کشور دیگر نیز این رویداد را درپی دارند و در مجموع بیش از ۲ میلیارد نفر در انتخابات کشورها شرکت می کنند.

وی افزود: باید برنامه، فکر، ایده و طرح‌های مختلفی برای مشارکت حداکثری داشته باشیم تا انتخابات کشور را جزو پرشورترین انتخابات ها به جهان معرفی کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: برنامه ریزی باید به نوعی باشد که زمینه حضور همگان با هر تفکری فراهم شود ؛ باید زمینه یک مسابقه را فراهم کنیم و داور باید کاملا بی طرف باشد چرا که رای مردم حق الناس است.

وی بیان کرد: در کنار یک دولت قوی و نظام قوی مجلس قوی باید وجود داشته باشد و مشارکت، سلامت ، امنیت و رقابت چهار اصل است که باید در اولویت قرار گیرد.

حسینی محراب مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.

مدیر باید در دسترس مردم باشد

استاندار تصریح کرد: همچنین تعدادی از مردم به ادارات مراجعه می کنند و به آن‌ها می گویند ، مدیران در جلسه هستند ؛ از این پس هیچ جلسه ای نباید از صبح تا آخر ساعت اداری برگزار شود و از برگزاری جلسات موازی خودداری شود. مدیر باید در دسترس مردم باشد.

وی موضوع مسکن برای استان خوزستان مهم دانست و گفت: فرمانداران استان و مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تمام توان خود را بیش از گذشته باید برای این حوزه بکار گیرند.

استاندار خوزستان یادآورشد: مولفه های مربوط به طرح مسکن مهر خوزستان تاکنون در حد انتظار نبوده و ۲۰ هزار مسکن ملی هنوز تحویل داده نشده است .

حسینی محراب گفت: در حوزه مولدسازی باید اقدامات خوبی انجام شود و پروژه های بزرگتر و اثرگذارتری در استان تعریف شود.

استاندار خوزستان تبصره ۱۸ قانون بودجه را یکی از زمینه‌های پشتیبانی و تقویت برای پروژه های اشتغال‌زا دانست و افزود: اکنون از ۶۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده در استان، ۵۸ درصد این میزان اشتغال در سامانه مذکور ثبت شده است.

وی یادآورشد: بخشی از سهمیه اشتغال استان در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه به تهران اختصاص داده شد که پیگیری ها برای اصلاح این رویه در حال پیگیری است.

استاندار خوزستان گفت: امسال سال مهار تورم است و تورم نیز در سبد غذایی مردم است؛ شهرداری ها و خدمات اجتماعی و آنچه که به چشم مردم است، باید بیشتر شود؛ مردم حق دارند شهر سالم و نو داشته باشند. پروژه ها و طرح ها در سراسر استان باید با قدرت پیش برود.

وی بیان کرد: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدا باید در دستور کار قرار گیرد.

حسینی محراب گفت: اردوهای راهیان پیشرفت تاکنون خوب بوده و باید تداوم داشته باشد. این اردوها تأثیرگذاری بالایی در بین جوانان و نوجوانان بخصوص دختران داشته است.

وی همپنین به بخشی از عملیات روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: عملیات روانی فنی ترین عملیات سری است ؛ رهبر معظم انقلاب همواره در زمینه جنگ ترکیبی و عملیات روانی دشمن بارها هشدار داده است به همین جهت برای ما باید مورد اهمیت باشد.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر ۳۰ عملیات راهبردی و ۶۰ عملیات تاکتیکی وجود دارد که تمامی جریانات ضد انقلاب و دشمنان، بر مبنای همین محورها عملیات های خود را پیش می برند.

وی دشمن‌سازی، اسطوره سازی، القا مستقیم و غیر مستقیم ، انسانیت زدایی حریف ، برجسته سازی و بزرگ نمایی ، برچسب زدن (لقب سازی)، انگاره‌سازی ( تصویرسازی ) ، تفرقه افکنی، بزرگنمایی مسائل مورد اختلاف مذاهب اسلامی ، میخ و چکش ، درز اطلاعات ، شرطی سازی ، کلی‌بافی فریبنده ، مارپیچ سکوت ، دسته واگن و تحریک را از جمله عملیات های روانی راهبردی عنوان کرد.

حسینی محراب افزود: همچنین ۶۰ نوع عملیات روانی تاکتیکی وجود دارد که شامل تحریک، حذف بخشی از سند، جهت دار کردن، ارائه اطلاعات گزینش شده ، چینش خبری، پیچیده کردن خبر ، فوریت بخشیدن، استفاده از خبر واقعی برای طرح خبر ساختگی ، افزایش قابلیت تصدیق خبر ساختگی ، تزریق اطلاعات ، دبه کردن ، ترور ، چاپلوسی ، فرافکنی ، مظلوم نمایی ، مستند سازی و ... وجود دارد که دشمنان علیه کشور اسلامی ما بکار گیری می کنند و همواره از این طریق به دنبال تفرقه انگیزی بین قومیت ها هستند.

شورای اداری استان خوزستان روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه نهاد رییس جمهور، جمعی از مسئولان استان خوزستان در استانداری خوزستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار