خبرهای داغ:
علامتی عنوان کرد: در کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان، نگاه جناحی نداریم. نگاهمان به حوزه مدیریتی، نگاه جوان است و لازم است در کنار مدیران جوان چند پیشکسوت نیز حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۱۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز با حضور نخبگان عرصه هنر و فرهنگ، نشست تعاملی مدیرعامل کانون با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قزوین در مجموعه تاریخی خانه امینی های قزوین برگزار شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن جمع زیادی از کودکان و دانش آموزان به دست تروریست های کوردل در این جنایت ضد بشری بیان کرد: آنان که می گویند کودکان در صحنه نیستند، امروز در جریان جنایت تروریستی کرمان ببینند که شهدای ما کودکان هستند و این کودکان الگوی سایر نوجوانان کشور هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات استانی کانون ها و بررسی دغدغه های موجود در حوزه های اموزش، فرهنگی و غیره گفت: امروز آخرین جلسه مردمی است که ضمن ارزشمند بودن، این جلسات باید ادامه داشته باشد و فقط منوط به حضور مسوولان نباشد.

علامتی اظهار کرد: برای ایجاد یک اتفاق خوش، تشکیلات مردمی می تواند در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی موثر باشد، این در حالی است که خرده فرهنگ ها زیر ساخت فرهنگ ماست که می تواند جریان ساز باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: ما، در حال حرکت به سمت تولی گری و خروج از تصدی گری هستیم اما این به معنا این نیست که ما رقیب ناشران هستیم.

وی در خصوص زیست بوم فرهنگ عنوان کرد: بیش از پیش در طراحی ها و پیش بینی ها و برنامه ریزی ها این امر در برنامه های ما قرار خواهد گرفت و تاکید داریم که مدیریت ما تمرکز گرا نباشد چرا که تمرکزگرایی یک آفت است.

وی تصریح کرد: قومیت ها در حوزه فعالیت کانون ها بسیار اهمیت دارد و در برنامه های کانون این موضوع لحاظ خواهد شد.

علامتی اضافه کرد: ما در کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان، نگاه جناحی نداریم. نگاهمان به حوزه مدیریتی، نگاه جوان است. قطعا باید پس از انتخاب مدیران جوان، صبور باشیم چرا که مدیر جوان تجربه کمی دارد و در مقابل تجربه اندوزی وی در حوزه فعالیتش باید خطاهایش را نیز بپذیریم. لذا نیاز است در کنار مدیران جوان چند پیشکسوت نیز حضور داشته باشند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: استفاده از متخصصین در حوزه کودک و نوجوان بسیار اهمیت دارد و برای این موضوع مهم تلاش ما استفاده از چنین نیروهای متخصص در کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان است.

علامتی در پایان با اشاره به تولید و فروش موفق انیمیشن«بچه زرنگ» بیان کرد: امروز ۵۳ میلیارد تومان از فروش فیلم بچه زرنگ کسب شده و نیاز است در حوزه فیلم و انیمیشن کودک و نوجوان، تولیدات فاخری تولید شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها