خبرهای داغ:

ایران شهامت ایستادن در مقابل آمریکا را به جهان یاد داد

مسوول قرارگاه مهندسی جهادی حاج احمد متوسلیان گفت: جمهوری اسلامی با ایستادن در مقابل آمریکا و ابرقدرت‌های عالم، شهامت ایستادن در مقابل مستکبران را به دنیا یاد داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۱۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سعید قاسمی در سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) دزفول، ولایتمداری را شاخصه مهم در انتخاب کاندیدای تراز انقلاب دانست و تصریح کرد: داشتن ملاک برای شناخت سره از ناسره لازمه انتخاب فرد شایسته در انتخابات مجلس است.

وی افزود: تاریخ اسلام پر از خیانت بزرگان است و سرنوشت عبرت آموز شخصیت‌هایی مانند بنی صدر و آیت الله منتظری باید مورد توجه باشد.

این فعال سیاسی حضور در انتخابات را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: حضور پرشور و با بصیرت همه قشرهای مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

وی افزود: حضرت آیت الله خامنه‌ای در طی سه دهه رهبری جمهوری اسلامی با عبور دادن کشور از فتنه‌های مختلف، تمامی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی را خنثی کردند.

قاسمی ادامه داد: باید در انتخابات به کسانی رای داد که خواسته‌های مردم انقلابی ایران اسلامی را جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه اگر نسیم حیات بخش امام خمینی(ره) نبود، امروز چیزی به نام دین و معنویت در ایران وجود نداشت افزود: انقلاب اسلامی معادله ابرقدرت‌های عالم در تقسیم دنیا به بلوک شرق و غرب را در هم کوبید.

این فعال سیاسی ادامه داد: در طول چند صده اخیر تنها در دوران دفاع مقدس بود که با ایستادگی جوانان کشور و فرماندهی امام روح‌الله (ره) یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

قاسمی با اشاره به مجاهدت‌های سردار سلیمانی ادامه داد: ایثارگری‌های حاج قاسم در سوریه و عراق نبود باید هر روز شاهد جنایت‌های تروریستی در گلزار شهدای کرمان می‌بودیم.

وی در بخشی از سخنان خود با تجلیل از مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت مردم غزه در زیر آتش سنگین بمباران ژیم صهیونیستی الگو گرفته از مقاومت بی نظیر مردم مقاوم دزفول در دوران جنگ تحمیلی است.

قاسمی، جنگ تحمیلی هشت ساله را جنگ جهانی سوم دانست و تصریح کرد: جنگ تحمیلی، جنگ میان ایران و عراق نبود بلکه صحنه رویارویی ایران در برابر تمامی ابرقدرت‌های مادی عالم بود.

وی اظهار کرد: مقاومت مردم دزفول در زیر بمباران دشمن بعثی و خالی نکردن شهر در طول هشت سال دفاع مقدس، قوت قلب رزمندگان بود.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به الگویی در جهان تبدیل شده است گفت: دزفول شهر مقاومت و پایداری و شهر حماسه آفرینی پیروزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار