حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد خطبه‌ای مبنی بر فرارسیدن ماه رجب، انتخابات و قرارگاه اجتماعی بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۴۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن خطبه حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد، مبنی بر انتخابات، فرارسیدن ماه رجب و قرارگاه اجتماعی، به شرح زیر است:


ملت غیور ایران از هیچ قدرتی باک ندارد/ مأیوس شدن دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات


پیامبر عظیم الشأن (ص) فرمود: ماه رجب ماه آمرزش‌خواهی امت من و در آن زیاد استغفار کنید که خداوند بخشنده و مهربان است.

از اقدام دستگاه قضایی ونیرو‌های امنیتی در برخورد قاطع با اهانت کنندگان به شهدای عزیز کرمان تشکر می‌کنیم.

چندین سخنرانی پیاپی و اخیر رهبری انقلاب مرتبط به مشارکت در انتخابات بوده است، دشمنان اسلام تازه‌ترین برگی که این روز‌ها و در آستانه انتخابات اسفندماه به میدان آورده، القای این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد!

افراد یا گروه‌هایی که خلاف مسیر مردم، آیندۀ کشور را یأس‌آلود و بن‌بست‌گونه تصویر می‌کنند، باید به حکم اقدام ضدامنیتی پاسخ‌گو باشند.

ملت غیور ایران از هیچ قدرتی باک ندارد، حمله موثر حزب‌الله لبنان، نجباء عراق، ضربات کاری و مرگبار حماس و شاهکار انقلابیون یمن نظامیان صهیونیست را مجبور کرد، از شمال غزه عقب‌نشینی کنند!

ایجاد قرارگاه‌های اجتماعی یکی از اقدامات خوب دولت مردمی رئیس جمهور بود که الحمدلله در استان البرز هم به همت استاندار، بهترین و بیش‌ترین خدمت را ارائه کرده است.

باتوجه به وجود محلات کمتر برخوردار در شهر تنکمان امید است، با تلاش فرماندار و توجه استاندار، شهر تنکمان هم جز محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها