مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهبرد دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جدا کردن مردم از نظام و حاکمیت بوده است اما این توطئه با صبر و مقاومت مردم برای دشمن نتیجه ای دربرنداشته است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۸۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سبزوار، سردار حمیدرضا مقدم‌فر، در چهل و سومین یادواره شهدای مظلوم هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار که در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهار کرد: خون شهدا حافظ نظام جمهوری اسلامی است و دوران هشت ساله دفاع مقدس یک سرمایه است.

وی افزود: خانواده شهدا باید به خود ببالند که شهیدان تبدیل به سرمایه ای شده اند که دشمن جرات رویارویی با انقلاب اسلامی را ندارند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه بیان داشت: امروز خون شهدا یک الگو برای نشان دادن راه به جوانان شده و در وصیت شهدا همواره به پیروی از ولایت فقیه که رمز ماندگاری اسلام و انقلاب است، توصیه شده است.

سردار مقدم فر با بیان اینکه دشمن از ماه‌های گذشته برای یاس و ناامیدسازی مردم ایران خیز برداشته، خاطرنشان کرد: راهبرد دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جدا کردن مردم از نظام و حاکمیت بوده است اما این توطئه با صبر و مقاومت مردم برای دشمن نتیجه ای دربرنداشته است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل شکست دشمن در تمامی توطئه ها، ولایت فقیه بوده است، تصریح کرد:دشمن به دنبال این است که با مشارکت پایین مردم در عرصه انتخابات، این مفهوم را القا کند که بین مردم با نظام جمهوری اسلامی فاصله افتاده و مردم از انقلاب رویگردان شده اند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز تبیین برای مشارکت بیشتر مردم حرکت در مسیر آرمانهای شهداست،تاکید کرد: در این راستا امروز، رزمِ ما جهاد تبیین است اینکه توطئه دشمنان را به مردم بازگو کنیم تا دشمن‌شاد نشویم لذا مشارکت پرشور در انتخابات اهمیت فراوانی دارد.

سردار مقدم فر در ادامه با اشاره به اینکه مقاومت غزه به برکت مجاهدت سردار شهید سلیمانی و خون شهداست،اظهار کرد: جبهه مقاومتی را که شهید حاج قاسم حیات بخشید، ساماندهی و موثر کرد، امروز خود آنها طراحی عملیات دارند و پس از ۷۵ سال ظلم و ستم علیه صهیونیست ها به حرکت درآمده اند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز غزه تبدیل به یک جبهه شده و تنها نیست،بیان داشت: به برکت مجاهدت های سردار شهید سلیمانی ظرفیت‌های مقاومت در کشورهای اسلامی شیعه و سنی به یک جبهه تبدیل شده است.

گفتنی است؛ یادواره ۴۳ شهید جهادگر و ۵ شهید هویزه سبزوار 

ارسال نظرات
پر بیننده ها