امام جمعه بجستان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را عامل عزت و اقتدار کشور برشمرد و گفت: انتخابات آن‌قدر برای دشمنان ایران مهم است که نیروهای داعش را زنده کرده‌اند و عملیات تروریستی در کرمان را خلق می‌کنند تا وحشت در بین مردم بیفتد و پای صندوق نیایند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۹۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: اولین حرف در انتخابات مشارکت است که برای عزت و اقتدار کشور مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است، خاطرنشان کرد: انتخابات آن‌قدر برای دشمنان ایران مهم است که نیروهای داعش را زنده کرده‌اند و عملیات تروریستی در کرمان را خلق می‌کنند به‌خاطر اینکه وحشت در بین مردم بیفتد و پای صندوق نیایند.

امام جمعه بجستان تصریح کرد: دشمن کور خوانده و مردم ما همچنان مثل همیشه در صحنه هستند و بار دیگر به دشمنان ثابت خواهند کرد که پای نظام و آرمان‌های انقلاب،هوشیارانه ایستاده‌اند.

وی از انتخابات به‌عنوان یک فرصت اجتماعی یادکرد و بیان کرد: انتخابات یک فرصت است، فرصت انتخاب و فرصت انتخاب ایده‌ها و اگر نتوانیم در انتخابات علی‌رغم همه مشکلات شرکت کنیم بدانیم نخواهیم توانست ایده‌های تحول‌گرا را بر کرسی بنشانیم.

حجت‌الاسلام دهقانی به بیانات رهبر معظم انقلاب بر امنیت سلامت،رقابت توأم با رفاقت در انتخابات پرداخت و اذعان کرد: از کسانی که به عنوان نامزد در انتخابات به میدان آمدند تشکر می‌کنم و می‌گویم امام جمعه و نهاد ستاد نماز جمعه در تأیید یا رد شخصی دخالت ندارند و همه افراد برای ما محترم هستند و خود مردم فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی از مردم به‌عنوان همه‌کاره نظام یاد کرد و خاطرنشان کرد: مردم همچنان مثل همیشه در صحنه هستند و همه‌کاره نظام مردم هستند و بار دیگر با حضور خود ثابت خواهند کرد پای نظام و آرمان‌های انقلاب هوشیارانه ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها