مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران :

برپایی نماز عید فطر در قدس شریف را از خداوند در ماه شریف رجب از خداوند بخواهیم

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران حلول ماه رجب و میلاد امام محمد بارقر(ع) را به تمامی مسلمین جهان و ایرانیان بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۱۱
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

اکبر حیدریان ،مشاور دبیر کل خانه ایثارگران کشور و  مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران، با بیان اینکه ماه رجب، ماه تهذیب ، عبادت و خودسازی  و  سلوک به سوی خداست، اظهار داشت:  ماه رجب ماه آماده شدن برای ورود به ضیافت الله است و خداوند می فرماید:    هر کسى در این ماه من را بخواند او را اجابت مى‌کنم و هر کس از من بخواهد به او مى‌دهم و هر کس از من هدایت بخواهد او را هدایت مى‌کنم. این ماه را رشته‌اى بین خود و بندگانم قرار دادم که هر کس آن را بگیرد به من مى‌رسد.

حیدریان ، خاطرنشان کرد: در آغاز این ماه عزیز؛ ظهور منجی عالم، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) را از خداوند متعال آرزو می کنیم و امیدواریم ریشه ظلم و جنایت و مداخله استکبار جهانخوار و کشورهای غرب و همپیمان مستکبران از جهان بویژه کشورهای مسلمان و منطقه غرب آسیا  علی الخصوص ملت  مظلوم فلسطین ، یمن ، سوریه ، عراق و کشورعزیزمان ایران خشکیده شود و با نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، نماز عید فطر امسال را با حضور آزادیخواهان جهان در قدس شریف برپا کنیم.     

ارسال نظرات