در سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه استان و شهادت شهید خبرنگار غلامرضا رهبر؛

نشست صمیمی شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره ی ابوذر با جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

در سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه استان و شهادت شهید خبرنگار غلامرضا رهبر نشست صمیمی شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره ی ابوذر با جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام سردار کریمیمان در دفتر فرماندهی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۱۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه استان ایلام در این نشست اظهار داشت: اصحاب رسانه برای ما ارزشمند هستند،  رسانه‌ها قدرتمند هستند، رسانه‌های استان قدرت خاصی دارند وقتی یک مدیر را به چالش می‌کشند یعنی وامدار کسی نیستند و برای جامعه موثرهستند.

 

وی در ادامه گفت: دشمن می‌خواهد از اتفاقات داخلی و خارجی سو استفاده کند در این مسیر رسانه‌ها باید هوشیار باشند همراهی کنند و مثل همیشه در کنار ما باشند. 

 

وی با اشاره به رسالت رسانه گفت: یک رسانه باید به همه چیز اشراف داشته باشد، رسانه رسالت مهمی دارد که از همه زاویه‌ها یک موضوع را رصد کند، یک رسانه باید با همه مردم متفاوت باشد یک موضوع را از دیدگاه‌های مختلف ببیند.

 کریمیان در ادامه عنوان کرد: اصحاب رسانه باید اهل مطالعه کتاب باشد، کتاب اطلاعات بیشتری برایش دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: قدرت ارتباطی بالا برای یک رسانه خیلی حائز اهمیت است اگر ارتباط و تعامل داشته باشید حرف شما طرفدار و خریدار دارد.

 

کریمیان با اشاره به اهمیت صداقت در کار رسانه ها گفت: صداقت یکی از ارکان اصلی رسانه است که باعث دوام کار او می‌شود، شاید در ابتدا اهمیت نداشته باشد ممکن هست فردی کاری کند و اهمیت آن را سال اول نبیند اما در چند سال بعد متوجه دوام او می‌شود

 

وی افزود: یک رسانه باید دارای سبک و چهارچوب باشد تا هر خواننده‌ و مخاطبی متوجه آن سبک در ان مطلب بشود رسانه باید دارای نوآوری باشد، راز نگهدار باشد.

 

سردار کریمیمان گفت: یک فرد رسانه ای بایدمطالبش بدون واسطه و با واسطه به هنگام و اندازه باشد، آن زمان که نیاز هست بنویسد. ممکن است مطلبی امروز این لحظه نیاز باشد که نوشته شود نه فردا یا روز دیگری، در گذشته  ماجرای حمایت از امام حسین (ع) هنگام نبرد نیاز بود بعد از نبرد وپس از واقعه کربلا نیازی به آنها نداشت. در انقلاب ما نیز همینطور بود کسانی بعد از انقلاب آمدند دیگر به درد انقلاب نمی‌خورد. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: اخلاق نباید فدای کار شود اخلاق محوری در رسانه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: اولویت اخبار و اطلاعات مهم است مسائلی که برای مردم در اولویت است منتشر شود اگر میخواهیم با مردم همراه شویم باید حرفی که نیاز مردم هست را بنویسیم.

 

کریمیان گفت: هرجا سختی باشد پیشرفت بعد از آن حاصل می‌شود در مسیری که انتخاب کرده‌اید سخت است اما نوری دارد که سرانجام به خیر می‌رسد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان در پایان اظهار داشت: انتخابات نباید فراموش شود، دشمن نظام تمام توانش را گذاشته است که مردم را از حق مسلم خود محروم کنند آنها میخواهند ملت ما را از مردم سالاری دینی دور کند و به آنها تلقین کند که از این حق دست بکشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار