دشمن تمام توان خود را برای خارج کردن امت از عرصه و صحنه انقلاب به کار گرفته است

شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: در عرصه انتخابات همگان باید پای کار بیایند و برای انتخابات پرشور در میدان حضور داشته باشند و با هم همکاری کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۱۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

دشمن تمام توان خود را برای خارج کردن امت از عرصه و صحنه انقلاب به کار گرفته استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر با تبریک حلول ماه رجب المرجب بیان داشت: همه مومنان به هوش باشیم، رجب ماه پر از خیر و برکتی است. توصیه فراوان می‌شود از فرصت‌های بی نظیر این ماه برای نزدیکی به خداوند با خواندن ادعیه، زیارت و روزه داری بهره ببریم.
او در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی تقوا و محبت از منظر قرآن کریم پرداخت.
امام جمعه بسطام با اشاره به انتخابات بیان کرد: در یازدهم اسفندماه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو خواهیم داشت. در عرصه انتخابات همگان باید پای کار بیایند و برای انتخابات پرشور در میدان حضور داشته باشند و با هم همکاری کنند.
او ادامه داد: دشمن تمام توان خود را برای خارج کردن جمعیت و امت از عرصه و صحنه انقلاب به کار گرفته است، چون می‌داند انقلاب به وسیله ملت پا پرجا است.
رضوی نسب بیان کرد: ملت ایران در طی سال‌های پس از انقلاب همه ناملایمات و دشمنی‌ها را خنثی کرده اند، همان طور که فتنه ۸۸ و فتنه‌های بسیاری را با حضور به موقع دفع نموده اند؛ لذا این بار هم برای انتقام خون شهیدان مظلوم حمله تروریستی به کرمان و شهدای غزه پای کار خواهند آمد.
امام جمعه بسطام با اشاره به عملیات کربلای پنج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش بسطام در این عملیات بیان کرد: این عملیات در شب شهادت حضرت زهرا (س)، به وقوع پیوست و رزمندگان با توسل به دل دشمن زدند و پیروزی‌های بزرگی رقم زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار