خبرهای داغ:
همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج ۲۷۰نفر از زائرین مرد میدان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدت برنامه اردوی فرهنگی زیارتی یک هفته ای از استان سمنان به استانهای خوزستان ،فارس و کرمان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۴۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کاروان اردوی راهیان نور در اولین اقدام فرهنگی خود در محل اقامه نماز جمعه سمنان ،نماز جمعه ۲۲دی ماه را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اقامه کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در تریبون نماز جمعه سمنان در اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج بیان داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج و شهادت جمعی از نیروهای پشتیبانی در آشپرخانه منطقه هفت تپه که از منطقه شاهرود،دامغان و میامی بودند و امروز نیز جمعی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از شهرستان های شاهرود و دامغان برای تجدید عهد و میثاق با ولایت و شهدا در جمع نمازگزاران حضور یافتند و برای زیارت قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت عازم کرمان می شوند.
خاطر نشان می شود در واقعه ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ و همزمان با عملیات کربلای پنج هواپیما‌های دشمن بعثی عراق به تصور اینکه هفت تپه، مرکز تجمع و لجستیکی است، آن را بمباران کردند.
در این فاجعه، قریب به ۴۰ نفر از آشپزان آشپزخانه که اکثراً پیرغلامان حسینی و مشغول پخت غذای گرم برای خط مقدم جبهه بودند، به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها