خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: جشن خودکفایی ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان و نمایشگاه توانمندسازی و تولیدات مددجویان برپا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۷۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان جمال شیبه با اشاره به ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال در سال گذشته اظهار کرد: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی، بخشی توسط مراکز کاریابی هدایت شغلی و بخشی با گذراندن دوره‌های آموزش شغلی انجام شد.

وی، اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار محوری و مهم توصیف کرد و گفت: یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق استان است

شیبه، معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا را از دیگر اهداف این جشن برشمرد و ادامه داد: معرفی الگوهای موفق اشتغال ازجنس خود مردم که با دریافت تسهیلات و تنها با داشتن عزم واراده سعی وتلاش به جایگاه مناسبی در جامعه دست پیدا کرده و نقش مؤثری در تولید و تحقق شعار سال ایفا کنند را ازمهمترین دستاوردهای این جشن خواند.

وی، گام بعدی این جشن را تجلیل از یاوران اشتغال خواند و تصریح کرد: یاوران اشتغال، یعنی مجموعه استانداری وسایر دستگاه‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها می‌باشند که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها