جلسه هدایت سیاسی در سپاه تنگستان برگزار شد

مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در جلسه هدایت سیاسی کارکنان این سپاه گفت: انتخابات متغیر مهمی در فضای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی کشور است.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۳۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،رسول پیراسته مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان در جلسه هدایت سیاسی روشنگری که دراین سپاه باحضور کارکنان رسمی و وظیفه برگزار شد گفت: انتخابات متغیری است که از همه حوزه‌های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی متأثر است و هم بر همه آنها تاثیر می‌گذارد.
مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان با اشاره به راهبردهای انتخاباتی اعلامی از سوی مقام معظم رهبری افزود:
مقام معظم رهبری درابتدای سال امنیت،سلامت،رقابت،مشارکت واصلح گزینی را از راهبردهای مهم انتخاباتی معرفی کرد.
سرهنگ پاسدار رسول پیراسته در ادامه وظیفه همه مردم را سنگین برشمرد وتصریح کرد:رهبر معظم انقلاب ،وظیفه همه مسولان،مردم وجهادگران عرصه تبیین را درتحقق شرایط انتخابات سنگین برشمردند که باید به نحو شایسته از عهده این مهم برآیند.
مدیر سیاسی سپاه تنگستان انتخابات راعاملی برای افزایش اعتبار نظام دانست وتأکید داشت: میزان استقلال،اقتدار و اعتبار یک کشور در سطح نظام بین‌الملل وابسته به کیفیت حکمرانی آن در داخل کشور دارد.
پیراسته شرکت در انتخابات را باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمن دانست وگفت: انتخابات خنثی کننده تبلیغات ایران هراسانه و اسلام هراسانه است. در تبلیغات دشمن جمهوری اسلامی ایران را رژیم دیکتاتوری که رای و نظر مردم در آن جایگاهی ندارد جلوه می‌دهند با حماسه حضور مردم در انتخابات تبلیغات دشمن رنگ می‌بازد.
مدیر سیاسی نمایندگی ولی فقیه در پایان ضمن پاسخ به سوالات حاضرین در نشست ودعوت به حضور در انتخابات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند انتخابات مظهر خداباوری است چون تکلیف است وظیفه ما است، تکلیف ما است که در سرنوشت کشور دخالت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار