خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: از آنجا که رجب ماه ولی و شعبان ماه نبی است تا کسی در مکتب ولایت وارد نشود امکان رسیدن به مکتب نبی و رسیدن به رمضان ماه خداوند برای او میسر نخواهد شد
کد خبر: ۹۵۷۰۴۰۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

ماه رجب ماه خیر، برکت و استغفار است / ولایت پذیری شرط قبولی اعمال عبادی انسان است

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه خیر و برکت و استغفار است؛ در ماه رجب به همه مومنین توصیه شده است که از شب‌ها و روزها استفاده کنند و به عبادت خدا بپردازند تا با عبادت در این ماه و شعبان برای ماه مبارک رمضان آماده شوند.
قاسم پور اذعان داشت: رجب، نهری از انهار بهشت است. چون در ماه رجب، انسان خودش را از گناهان شستشو می‌دهد. اگر کسی می‌خواهد به ماه مبارک رمضان ورود پیدا کند، راهش، شستشو در رجب المرجّب است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان ولایت پذیری، جبران گذشته و کمک به دیگران را از اعمال مهم ماه رجب دانست و عنوان کرد: انسان امکان ندارد بدون ورود و سلوک در ماه رجب وارد شعبان شود و کسی نمی‌تواند بدون سیر در ماه شعبان المعظم  به ماه رمضان برسد، از آنجا که رجب ماه ولی و شعبان ماه نبی است تا کسی در مکتب ولایت وارد نشود امکان رسیدن به مکتب نبی و رسیدن به رمضان ماه خداوند برای او میسر نخواهد شد؛ لذا ولایت پذیری شرط قبولی اعمال عبادی انسان است.
وی افزود: ماه رجب ویژه آمرزش و مخصوص مغفرت است در این ماه خداوند اولیا و محبانش را می آمرزد، توبه‌ آنان را می‌پذیرد و از دشمنانشان می‌رهاند؛ بنابراین این ماه آغاز زندگی حسنه و دور شدن از زندگی بد و زشتی‌هاست.
قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این ماهی که رحمت پروردگار به سوی بندگان سرازیر است ما هم مشمول رحمت خاص پروردگار قرار گیریم و از فیوضات این ماه بهره مند شویم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها