بانوان بسیجی کارمند کهگیلویه‌ و بویراحمد در دومین مرحله اردوی راهیان نور و پیشرفت و آبادانی ادارات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۱۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بانوان بسیجی در این اردو از یادمان شهدای، شلمچه، هویزه، اروند کنار بازدید می کنند.

سرهنگ  پاسدار ارژنگ تندپور، افزود: آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت‌های قهرمانان دفاع مقدس از اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور است.
وی با بیان اینکه در مجموع ۷۰۰ کارمند از استان در سه مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، تصریح کرد: در مرحله اول این طرح جمعی از آقایان کارمند به این اردو اعزام شدند.
وی بیان کرد، در مرحله دوم که امروز یک شنبه (۲۴ دی ۱۴۰۲ ) برگزار شد نیز ۲۰۰ نفر از بانوان کارمند ادارات و دستگاهای اجرایی استان و ۱۱۸ نفر هم از فرهنگیان استان حضور دارند که بعد از حضور در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به این قهرمانان بی‌ادعا و برگزاری زیارت عاشورا، به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
تندپور گفت: مرحله سوم اعزام راهیان نور ویژه برادران می باشد که در آخر دی ماه ۱۴۰۲ اعزام می شوند.
 
اعزام بانوان بسیجی کارمند استان به اردوی راهیان نوراعزام بانوان بسیجی کارمند استان به اردوی راهیان نوراعزام بانوان بسیجی کارمند استان به اردوی راهیان نور
 
 
ارسال نظرات