تجمع حقوقدانان زنجانی در حمایت از مردم غزه+تصاویر

زنجان_حقوقدانان استان زنجان به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، مقابل دادگستری شهرستان زنجان تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۹۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

تجمع حقوقدانان زنجانی در حمایت از مردم غزه+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، امروز جمعی از حقوقدانان استان زنجان همزمان با سراسر کشور در راستای طرح شکایت ۲۰ هزار نفری حقوق‌دانان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین مقابل دادگستری شهرستان زنجان تجمع کردند که در این تجمع رئیس کل دادگستری و دادستان زنجان نیز حضور داشتند.

در این تجمع حجت‌الاسلام مسیح اله میرزائی،معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه هدف از تجمع حقوقدانان، حمایت از مردم غزه و محکومیت اسرائیل است اظهار داشت: مرجع برای رسیدگی به جرائم رژیم منحوس صهیونیستی دادگاه بین المللی است وما از محاکم بین‌المللی خواستار برخورد قاطع با جنایات اسرائیل هستیم.


وی افزود: بر اساس مستندات، مشاهدات نهاد‌های ناظر بین‌المللی به صراحت اعلام شده اسرائیل قواعد بین‌المللی را نقض کرده است و جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی مرتکب شده است.


معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در این جنگ ۷ هزار نفر مفقود و ۱۰ هزار کودک کشته شده و بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها توسط اسرائیل بمباران و بسیاری از مردم آواره شده‌اند و هیچ جای امنی در غزه وجود ندارد که این‌ها از مصادیق و جنایات جنگی علیه بشریت است.

وی بیان کرد: جنایات اسرائیل در فلسطین، ضد بشری است و مصداق نسل‌کشی است و ما این اقدامات وحشیانه اسرائیل را محکوم می‌کنیم و از نهاد‌های بین‌المللی درخواست داریم که واکنش درستی را در برابر این جنایات نشان دهند.

حجت‌الاسلام میرزائی بیان کرد: امروز همه دنیا چهره خبیث آمریکا و استعمارگران را در پشتیبانی از اسرائیل و دادن سلاح به آن‌ها برای بمباران غزه را شناخته است.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه پیروز هستند گفت: این وعده خداوند است که حق پیروز خواهد شد.


در پایان این تجمع قطعنامه پایانی قرائت شد.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار