خبرهای داغ:
مسئول دفتر همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش خوزستان :
حجت الاسلام والمسلمین مددی اظهار کرد: ورود روحانیت از دیدگاه بسیاری از مدیران استانی، منشا اثربخشی دینی است و علاوه بر رسیدگی به امور تربیت اسلامی و آموزشی به تبلیغ دین هم توجه ویژه ای می شود.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۱۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمود مددی در خصوص استخدام طلاب در آموزش و پرورش عنوان کرد: نحوه حضور خواهران و برادران طلبه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یک شرایط برابر با سایر ثبت نام کنندگان و بدون قائل شدن هیچ گونه امتیاز خاصی انجام شده است. 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای انحراف ذهنی دانش آموزان ما برنامه های بسیاری دارد و به دنبال دور کردن این نسل از آرمانهای انقلاب است، گفت: هدف دفتر همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، صیانت از جایگاه و عملکرد روحانیت است.  

مسئول دفتر همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش خوزستان در پاسخ به برخی اظهار نظر مخالفان در خصوص حضور کارشناسان دین در مدارس تصریح کرد: علت اینکه چرا بعضی ها به این قضیه حساسیت نشان می دهند بسیار واضح و روشن است. شاید برخی ها نگاه سکولار و غیر دینی به آموزش و پرورش داشته باشند. در طول تاریخ انقلاب اسلامی هم کسانی بودند که با اصل تربیت و پرورش مخالفت می کردند در حالیکه بنیانگذاران امور پرورشی، بزرگانی مثل شهید رجایی و باهنر بودند که به شکل ویژه ای از آن دفاع می کردند.  

حجت الاسلام و المسلمین مددی افزود: از سوی دیگر، خود طلاب نیز بر تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان و تربیت نسل مومن و متدین واقف هستند و احساس می کنند به تکلیف طلبگی و دینی و انقلابی خودشان باید عمل کنند. 

وی با اشاره به اینکه مسئولین و اساتید حوزه علمیه در خصوص اصل حضور طلاب در فضای آموزش و پرورش تاکنون ایرادی وارد نکرده اند ادامه داد: این افراد با ایجاد یک ارتباط صمیمانه و عاطفی با دانش آموزان می توانند آنها را جذب کرده و از جایگاه خانواده ها صیانت کنند. 

مسئول دفتر همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: اگر کسی دلسوز نظام و انقلاب و خون شهدا باشد و در فکر تداوم این مسیر ارزشمند و نورانی به سوی ظهور حضرت حجت (عج)باشد باید نسبت به این جایگاهی که توسط دولت تقویت شده حمایت خود را نشان دهد و اگر انتقادی در راستای بهبود حصول نتیجه دارد دلسوزانه بیان کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها