خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اکنون دولت برای تنظیم بازار گوشت تلاش جدی خود را دارد تا با افزایش واردات بتواند بازار این کالای اساسی را تنظیم کند.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۳۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از تأمین و توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و روستابازار‌های استان خبر داد و اظهار کرد: قیمت‌های تنظیم بازاری با توجه به هزینه‌های تمام شده مناسب است.

وی گفت: اکنون دولت برای تنظیم بازار گوشت تلاش جدی خود را دارد تا با افزایش واردات بتواند بازار این کالای اساسی را تنظیم کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی از بیست و پنجم دی‌ماه در استان کرمانشاه آغاز به‌کار خواهد کرد.

وی افزود: به‌دنبال رایزنی با تعدادی از واردکنندگان گوشت، به‌صورت هفتگی حدود دو تن لاشه گوشت منجمد گوساله در قالب بسته‌بندی یک کیلویی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

چاله‌چاله گفت: از ابتدای سال تاکنون در روستابازار‌ها و غرفه‌ها در مناطق کم‌برخوردار از طریق شرکت پشتیبانی دام در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه، قیمت گوشت گوساله بسته‌بندی شده بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار به فروش می‌رسد، افزود: قیمت گوشت تنظیم‌بازاری حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان نسبت به بازار آزاد کمتر است.

چاله‌چاله در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هوشمندسازی و ساماندهی کشتارگاه‌های استان، خاطرنشان کرد: بر این اساس همه پروسه کشتار دام از ورود به کشتارگاه تا توزیع و فروش براساس کد و برچسب قابل رصد و نظارت است.

ارسال نظرات