خبرهای داغ:
رجبی گفت: آنهایی که مدعی هستند جمهوری اسلامی نیروهای نیابتی خود را به کشورهای مختلف اعزام می‌کند؛ بدانند که ما تنها صادر کننده این انقلاب هستیم و با ایستادگی در برابر استعمارگران این مکتب را به همه دنیا صادر می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۵۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

قزوین_ به گزارش بسیج، تجمع بزرگ حقوقدانان انقلابی همزمان با سراسر کشور و طرح شکایت ۲۰ هزار نفری حقوقدانان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در حسینیه امین الله دادگستری استان قزوین برگزار شد.

در این تجمع حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مظلوم غزه و شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: ما در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی باشکوهمند جمهوری اسلامی ایران هستیم؛ کشوری که مکتبش سرشار از ایثار و شهادت و پیامش از ابتدای انقلاب به دشمنان انقلاب این بوده که ما از مکتب شهادت الگو گرفته و با این مکتب جلو می‌رویم و وارث مکتب شهادت و هیهات من الذله هستیم و این را همه دشمنان می‌دانند.

حسین رجبی اظهار کرد: در مسیر این انقلاب که قطعاً پرچم آن به دست صاحبش امام زمان (عج) خواهد رسید؛ این نهضت ادامه خواهد داشت و اگر امروز می‌بینیم که در غزه بچه‌های حماس، در عراق حشد الشعبی، در لبنان حزب الله و در یمن حوثی‌ها مقابل استکبار ایستاده‌اند به خاطر این است که از این مکتب الگو گرفته‌اند و ما صادر کننده این مکتب هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: آنهایی که مدعی هستند جمهوری اسلامی نیروهای نیابتی خود را به کشورهای مختلف اعزام می‌کند؛ بدانند که ما تنها صادر کننده این انقلاب هستیم و با ایستادگی در برابر استعمارگران این مکتب را به همه دنیا صادر می‌کنیم. در حوزه نسل کشی در ادوار تاریخ جهان توسط استکبارگران نسل کشی‌های متعددی صورت گرفته و هر جایی که استقامت و ایستادگی صورت گرفته نسل کشی‌های متعددی نیز انجام شده است.

وی اظهار کرد: بعضی از کشورهای مظلوم به سازمان‌های جهانی مثل سازمان ملل امید بسته‌اند؛ اما دریغ از حتی صدور یک بیانیه و بیانگر آن است که به آنها هیچ گونه امیدی نیست و باید روی پای خودمان محکم و استوار بایستیم و از خط امام و انقلاب نباید ذره‌ای فاصله بگیریم که اگر فاصله‌ای گرفته شود قطعاً نتیجه‌اش خسران خواهد بود.

حسین رجبی تصریح کرد: متاسفانه در نسل کشی اخیری که در غزه صورت گرفته بیش از ۲۳ هزار انسان مظلوم به شهادت رسیده‌اند و متاسفانه سازمان‌های جهانی حتی یک بیانیه هم صادر نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در جنگ اوکراین رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما باید پوتین را به خاطر نسل کشی تحت محاکمه قرار دهیم اما بابت نسل‌ کشی غزه هیچگونه اقدامی صورت نگرفته این در حالی ست که در خصوص انکار هولوکاست در کشورهای غربی قانونی گذاشتند که هر کس توییتی در مورد انکار هلوکاست انتشار دهد، حداقل به سه سال حبس محکوم می‌شود.

وی یادآور شد: در ساز و کاری که متاسفانه در جهان پیش آمده صدای ما به کشورهای غربی به لحاظ هجمه‌های تبلیغاتی که خودشان ایجاد کرده‌اند کمتر می‌رسد؛ ما باید به دنبال این باشیم که سران کشورهای غربی به خصوص اسرائیل و آمریکا در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه بشوند.

وی در پایان اظهار کرد: مردم کشور عزیزمان همیشه در صحنه‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند؛ ما بسیج حقوقدانان استان قزوین آمادگی خود را جهت اعزام به غزه برای مقابله با اسرائیل اعلام می‌داریم تا این غده سرطانی از صحنه روزگار به فضل الهی محو شود.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها