حقوقدانان مازندران انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند

جمعی از حقوقدانان مازندرانی نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۸۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

سردار مسلمی در اجتماع وکلا و حقوقدانان انقلابی استان مازندران گفت : اقدام خودجوش و آگاهانه قضات، حقوقدانان و بسیجیان در حوزه سازمان بسیج حقوقدانان بوده که در مجموعه دادگستری استان برگزار شده است.

وی افزود : آنچه که در نگاه جهان اسلام و مردم استان و کشور اهمیت دارد اینست که وظیفه ذاتی هر قشری نسبت به حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کنیم که امروز مردم این سرزمین بی دفاع و مظلومانه جانشان را فدای اسلام عزیز میکنند که به برکت خون شهدای مظلوم غزه و زائرین مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی شاهد نابودی اسراییل غاصب باشیم.

سردار مسلمی بیان کرد : امروز قضات و وکلا خودجوش و آزادانه در این مراسم حضور پیدا کردند برای اینکه انزجار خودشان از اقداماتی که در سرزمین غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل در حال انجام است را اعلام کنند.

وی اظهار کرد : همه مردم امروز به این پی بردند آنچه که در جامعه بین‌الملل در حال اتفاق است و اینکه رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و در بحث حقوق بشری که فقط به نفع خودشان است و سازمان بین الملل آنچه که انجام میدهد به نفع استکبار نه به نفع مردم آزادی خواه جهان انجام میدهند و امروز نیز حقوقدانان در این مراسم نفرت و انزجار خود را از اقدام ددمنشانه اسراییل غاصب در سرزمین غزه اعلام میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار