خبرهای داغ:

جامعه دانشگاهی بهترین مسیر انعکاس تغییرات جدید انتخابات است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، ایجاد روحیه نشاط آفرینی و برگزاری برنامه‌های امیدآفرینی تبیینی بین دانشجویان موثر است.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۱۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت‌الله دهدشت در پنجمین نشست شورای فرهنگی معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان که امروز (۲۵ دی‌ماه) در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند موضوع اصلی کشور انتخابات است و ما به عنوان مسوولان سیاسی و فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به این موضوع توجه کنیم بنابراین نباید انتخابات را در کنار سایر موضوعات فرهنگی دید، بلکه اولویت است.

او با بیان اینکه انتخابات همه چیز را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد، افزود: دانشگاه از دو جهت سیاست و فرهنگ مهم است و در وهله اول، یک مرکز متراکم و فعال مجموعه انسانی قوی است که در آینده کشور موثر است و برای ما اهمیت دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان خطاب به معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه، موتور محرکه برای سایر اقشار جامعه است و قطعا اثرگذار است و نقش‌آفرینی دانشگاه، تاثیر مستقیمی بر جامعه دارد. باید بدانیم که نگاه جامعه دانشگاهی روی اقشار مختلف جامعه تأثیر مستقیم خواهد داشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتخابات پیش رو از چندین جهت اهمیت دارد. سال گذشته دست‌انداز بزرگی را پشت سر گذاشتیم. هر کدام از این اتفاقات برای هر کشور دیگر می‌تواند نقطه عطفی در تمدن آن کشور باشد و هر کدام می‌تواند تغییر در مسیر آن کشور ایجاد کند. شاید مهمترین اتفاق پس از حوادث سال گذشته، انتخابات پیش‌رو باشد. از سوی دیگر، این دوره از انتخابات، اولین انتخاباتی است که دولت فعلی برگزار می‌شود بنابراین حضور مردم، معنادار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار