خبرهای داغ:

نشست برنامه ریزی ویژه برنامه اعتکاف در سرخه برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه ایام اعتکاف با حضور اعضا در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۰۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه رجب، جلسه کارگروه تبلیغات پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه و کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) جهت برنامه های پیش رو تشکیل شد.

مهدی فیض از بسیجیان عضو این کارگروه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ویژه برنامه اعتکاف هرساله در مسجد ولی عصر (عج) با همکاری کانون و پایگاه برگزار می شود، اظهار کرد: جلسه کارگروه تبلیغات و نشست ویژه جهت برنامه ریزی برنامه های ایام اعتکاف با حضور اعضا در کانون تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را حول این محور عنوان کردند.

او با اشاره به برپایی کلاس تمرین سرود اعضای جدید گروه سرود آسمان جهت اجرای برنامه های مختلف افزود: طبق روال برنامه های هفتگی، کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در مسجد تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

عضو کارگروه تبلیغات پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: جشن میلاد امام محمدباقر (ع) در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر (عج) تشکیل و ورزش مفرح فوتبال ویژه کودکان و نوجوانان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

گفتنی است جلسه هفتگی ویژه ولادت امام محمدباقر (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود موسویان با مداحی ایمان کریمی همراه با سفره اطعام اهل بیت (ع) به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد. (این برنامه به صورت هفتگی در روستا برپا می شود)

لازم به ذکر است مراسم اعتکاف در تاریخ های پنجم، ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار