حجت الاسلام نجاری در دیدار با خانواده شهیدان «عمادی»:

خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند و دیدار با خانواده شهدا توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده  است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۱۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به همراه جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج طلاب همدان با خانواده روحانیون شهید «رضا و علی اکبر عمادی» دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام الیاس نجاری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با تأکید بر تکریم خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند و دیدار با خانواده شهدا توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده  است.

مادر شهیدان عمادی نیز در ادامه به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت و گفت: طلبه شهید رضا عمادی می‌گفت «چون تو راضی نیستی من شهید نمی‌شوم»؛ گفتم «علی اکبر برادرت شهید شده، چگونه راضی به شهادت تو باشم؟» گفت «این سفره پهن شده هر کس سهم خودش را باید بردارد».

در این دیدار که مسئول و تعدادی از اعضای شورای سازمان بسیج طلاب همدان نیز حضور داشتند نشان سرو شهیدان «رضا و علی اکبر عمادی» تقدیم خانواده ایشان شد.

گفتنی است، این دو برادر در سال ۱۳۶۵ با فاصله ۳ ماه از یکدیگر آسمانی شدند و بعد از سال‌ها دوری از وطن مجددا با فاصله کوتاهی از یکدیگر به آغوش خانواده برگشتند.

خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند

خانواده شهدا چشم و چراغ کشور ما هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار