خبرهای داغ:
سردار حاج حسین یکتا:

کار رسانه‌ای دقیق و با سرعت راه مقابله با آتش تند دشمن در جنگ نرم است

سردار حاج حسین یکتا گفت: امروز سرعت دشمن در عرصه رسانه و جنگ نرم تند شده است که می طلبد فعالان رسانه و فضای مجازی با فعالیت های جدی و برنامه ریزی شده برای مقابله با آن وارد میدان شوند.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۲۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حاج حسین یکتا راوی دوران دفاع مقدس امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌ جنوبی در بیرجند گفت: امروز سرعت دشمن در عرصه رسانه و جنگ نرم تند شده است که می طلبد فعالان رسانه و فضای مجازی با فعالیت های جدی برای مقابله با آن وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه امروز کار در عرصه رسانه بسیار مهم است، عنوان کرد: در جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست فرمودند: "در جهاد تبیین باید صدا همه برسد و هر فردی باید این حرف را بشنود." و این مهم رسالت رسانه است.

سردار یکتا افزود: وقتی کار رسانه ای درست، دقیق، به وقت، صحیح و با اخلاص انجام شود تاثیر شگرفی دارد و این بسیار مهم است.

راوی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش امام راحل که در دوران دفاع مقدس فرمودند: فتح الفتوح این جوانان هستند؛ شهید مرتضی آوینی این فرمایش امام را با قلم خود به نحوی روایت کرد که با سایر روایت ها فرق دارد و جنگ را با مبانی فکری و فلسفی که جهاد در راه خدا بود تعریف کرد که هنوز این رشادت ها ادامه دارد؛ این هنر رسانه است.

سردار یکتا عنوان کرد: بیان حقیقت در فعالیت رسانه ای بسیار مهم است اگر کار برای خدا باشد قطعا بی پاسخ نمی ماند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که هر فردی عملیات کربلای ۵ را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب حذف می شود اظهار داشت: در دفاع مقدس چون به مشت دیوار های بصره رسیدیم دشمن زمین گیر شد.

سردار یکتا با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: " مسئله فلسطین کلید رمزآلود فرج است" گفت: یعنی فرج در فلسطین است و کلید آن در فلسطین است که رمز آلود است و عالم رمز آلود شده و باید امروز رمز گشایی کنیم.

راوی دفاع مقدس بر استفاده از بروزترین و حرفه ای ترین شیوه ها، متن ها، امکانات برای مقابله با جنگ نرم و رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

وی بر عنایت شهدا به زائران راهیان نور اشاره کرد و افزود: تا زمانیکه با شهدا مانوس هستیم رمز نجات ما در این دلدادگی با شهدا در اردوهای راهیان نور، یادواره ها و مراسم های شهداست چون شهدا مصداق وجه الله هستند.

سردار یکتا افزود: رزمندگان جبهه رسانه در جنگ‌ نرم دشمن برای رضایت خدا کار جهادی انجام می دهند و گمنام کار می کنند؛ در نبرد اراده ها افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی با اولوالعزم کار می کنند.

راوی دفاع مقدس عنوان کرد: داشتن تفکر جهادی و نگاه شهدایی راه نجات و رستگاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار