رزمایش سراسری "مثل مصطفی" یادبود شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده با حضور فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیج شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۸۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید صدرزاده بر مطالعه زندگی و شرح حال و سیره این شهید بزرگوار تأکید کرد.

 سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی گفت: هدف شهید صدرزاده، جریان سازی و کار تشکیلاتی و جلوگیری از پراکنده شدن نیرو‌ها در عرصه‌های مختلف و حرکت زیر پرچم ولایت و رهبری بود.

 وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم شهرستان اردکان در زمینه‌های مختلف بویژه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بر لزوم ادامه سیره و راه و سبک زندگی شهدا در کار‌ها تأکید کرد و از مجموعه‌های مختلف خواست که همدلی و هم افزایی بیشتری داشته باشند و از تفرقه خودداری کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با بیان دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مسائل مختلف، گفت: موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در میان هیاهو‌های روزمره و اتفاقات خواسته و ناخواسته فراموش نشود و باید با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

ارسال نظرات