رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۲۵ کمیته با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نهادهای مختلف، اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۱۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام روز سه شنبه در نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر این استان، با بیان اینکه ۲۵ کمیته با فعالیت‌های گوناگون در ستاد دهه فجر استان فعال است، اظهار کرد: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی هر ساله از دستگاه‌های برتر ستاد دهه فجر استان بوده که معمولاً بیشترین و بهترین خدمات توسط این کمیته تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام " علی چراغی پور" تصریح کرد: امسال در دهه فجر نمایشگاهی با ۴۵ غرفه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راه‌اندازی خواهد شد که کمیته‌های عضو ستاد دهه فجر حضور موثری در این غرفه‌ها خواهند داشت.

 

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ایلام نیز در این نشست ضمن تأکید بر بیان دستاوردهای ارزشمند نظام برای قشر محروم خاطرنشان کرد: بی‌تردید تبیین اهداف و ره‌آوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه مستضعفین از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

"ناصر مرادی" اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تشریح خدمات نظام به مردم است و دستگاه‌های اجرایی استان باید از چنین فرصتی برای معرفی خدمات خود به مردم استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای آگاه کردن مردم از خدمات نظام، ارائه گزارش خدمات انجام شده به مردم از طریق رسانه‌ها و شناساندن این خدمات به مردم در فرصت‌های مختلف است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویان، افتتاح مسکن مددجویی، توزیع سبدهای معیشتی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، توزیع پک‌های فرهنگی، توزیع جهیزیه و بازدید از حداقل ۲۰۰ خانواده مددجو و بررسی مشکلات آنان از جمله خدمات کمیته امداد در این مناسبت خواهد بود.

ارسال نظرات