حجت الاسلام و المسلمین عسگرزاده

هدف از بیانیه گام دوم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است

زنجان _سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی» در گام دوم راهنمایی و ترسیم نقشه راه توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۱۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

هدف از بیانیه گام دوم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام و المسلمین عسگرزاده در دیدار فرماندهان و کارکنان آمادگاه ارتش استان زنجان با اشاره با موضوع مهدویت و جهانی سازی گام دوم انقلاب اظهار داشت: «گام دوم انقلاب» بیانیه‌ای است که توسط رهبر جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ ایران، در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر شد و به «استمرار راه انقلاب ۵۷» در طی دستاورد‌های چهل سال گذشته پرداخته شده است.

وی افزود: در این بیانیه با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی» در گام دوم راهنمایی و ترسیم نقشه راه توسط ایشان انجام شده است که همه تحولات را مقدمه سازی زمینه ظهور حضرت، ولی عصر (عج) دانستند.

سرپرست حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب، به بیان مولفه‌های مختلف قدرت در یک تمدن پرداختند که مولفه معنوی را خیلی مهم و عامل موفقیت از جمله در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و ادامه مسیر انقلاب دانستند.

وی بیان کرد: ایشان با بیان ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی، پیروزی انقلاب اسلامی را آغازگر عصر جدید عالم دانستند.

حجت‌الاسلام عسگرزاده شعار‌های جهانی، فطری، درخشان و همیشه‌زنده‌ی انقلاب اسلامی را منشا تحولات در جهان دانست و گفت: مهم‌ترین مولفه ارتش و سپاه اسلام ایمان هست که باید به خوبی از آن حفظ و نگهداری فرمائید و دفاع ابدی از نظریه‌ی نظام انقلابی وظیفه همگانی هست.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را مایه‌ی سربلندی ایران و ایرانی بیان نمودند و تاکید داشتند: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و این جز با رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و مردمی انقلابی و ولایی دست یافتنی نیست.

سرپرست حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب آغاز انقلاب و نظام اسلامی را از نقطه‌ی صفر بیان نمودند و به تقابل دوگانه‌ی جدید «اسلام و استکبار»؛ پدیده‌ی برجسته‌ی جهان معاصر پرداختند.

وی در ادامه گفت: مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» را عامل عزت و پیشرفت ایران در همه‌ی عرصه‌ها دانستند و بر ادامه این باور تاکید داشتند و شهید شهریاری و فخری زاده و احمدی روشن و... را فتح روشن قلمداد نمودند و فرمودند که خداوند من لایحتسب مژده فتح قریب می‌دهد.

حجت‌الاسلام عسگرزاده در ادامه به برکات بزرگ انقلاب اسلامی از جمله ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی اشاره کرد و گفت: موتور پیشران کشور در عرصه‌ی علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه‌ی خدمت‌رسانی، ارتقاء شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم، سنگین کردن کفه‌ی عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه، ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان است.

سرپرست حوزه نمایندگی، ولی فقیه با اشاره به انقلاب چهل‌ساله و مشکل اصلی دشمنان با اصل نظام و انقلاب گفت: گام بزرگ دوم را ذیل موضوعات اقتدار انقلاب اسلامی و تغییر چالش‌ها و شکست مستکبران، توجه جدی به جوانان محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور بیان نمودند.

وی در پایان به گام دوم و سرفصل‌ها و توصیه‌های اساسی در پرتو امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده بر اساس فرمایشات معظم له از جمله علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخت و گفت: منشا همه تحولات را زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر دانستند که پرچم انقلاب باید به دست ایشان برسد و آیه نصر من الله و فتح القریب بیانگر همه این موفقیت هاست.

 

هدف از بیانیه گام دوم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی استهدف از بیانیه گام دوم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است

هدف از بیانیه گام دوم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است

 

فاطمه عسگری

 

ارسال نظرات