خبرهای داغ:
سعادتی:

بسیج مداحان به عنوان پرچمدار پیام انقلاب در برابر جنگ نرم دشمنان نقش اثرگذاری دارد

همدان-جانشین کانون بسیج مداحان ملایر گفت: حوزه مداحی اهل بیت(ع) به عنوان پرچمدار پیام انقلاب یکی از فرصت‌های نظام در برابر جنگ نرم دشمنان است که نقش بسیج مداحان در استفاده حداکثری می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۳۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

پیمان سعادتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تاکید بر ترویج ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مداحی‌ها اظهار کرد: بسیج در همه زمینه‌ها پیشرو و امیدبخش مردم است.

وی افزود: حوزه مداحی و ستایشگری اهل بیت(ع) به عنوان پرچمدار پیام انقلاب یکی از فرصت‌های نظام در برابر جنگ نرم دشمنان است که در اینجا نقش بسیج مداحان در استفاده حداکثری می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

جانشین کانون بسیج مداحان ملایر عنوان کرد: همچنین امروزه مداحی اهل‌بیت(ع) یکی از بزرگ‌ترین رسانه زنده و اثرگذار است که بسیجیان باید در مسیر و تراز انقلاب کمک کنند تا پیام‌ آنها گستره بزرگ‌تر و بیشتری را در برگیرد.

وی ادامه داد: بسیج مداحان یکی از مهم‌ترین ارکان و ساختار‌هایی است که می‌تواند مداحانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند و آفت‌ها و آسیب‌های این فضا در جامعه را از بین ببرد.

سعادتی گفت: سازمان بسیج مداحان  با هدف شناسایی، جذب، سازماندهی و آموزش مداحان بسیجی و هیئت‌های مذهبی آغاز به‌کار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار