خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در جشن خودکفایی ۱۰ هزار خانوار و تجلیل از یاوران اشتغال استان گفت: توانمندسازی مددجویان منتهای خواسته‌های امامین انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۳۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه جشن خودکفایی ۱۰ هزار خانوار و تجلیل از یاوران اشتغال خوزستان با حضور علی ‌اکبر حسینی‌ محراب استاندار خوزستان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این مراسم گفت: ما وظیفه داریم قیام برای خدا داشته باشیم یعنی حرکتی که انجام میدهیم برای اجرای دستور خداوند و وظیفه باشد همچون آنچه اولیای الهی انجام دادند.

وی افزود: خوشبختانه ثمر کار شما در کمیته امداد و نهادهای حمایتی که بر مبنای اندیشه والای امام ایجاد شد به بار نشسته است. کسانی که در این نهاد کار میکنند جایگاه سربازی امام زمان را دارند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مددجویان و خانواده ها نیز با مهارت آموزی که دارند نقش مهمی در کنار مدیران و کارشناسان کمیته امداد دارند. انشاالله این کارها تداوم داشته باشد و تکثیر یابد.

حسینی محراب بیان کرد: به گفته رئیس محترم کمیته امداد امام خیمینی تعداد ۷۵ هزار نفر از مددجویان توانمندسازی شده اند از طریق کسب و کارهای خانگی، کشاورزی، دامپروری، خدمات و مشاغل مختلف از پوشش کمیته امداد خارج شدند. این کار همان منتهای خواسته های امامین انقلاب است و ما هم در همان راستا حرکت میکنیم.

استاندار خوزستان گفت: شورای بانکهای استان نیز در این زمینه تخصیص هایی انجام داد و امیدواریم تسهیلات بیشتری پرداخت کنند تا بتوانیم در زمینه توانمندسازی مددجویان اقدامات گسترده تری انجام دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها