خبرهای داغ:

یادواره ۳۷۴ شهیده زن دشت آزادگان برگزار شد +فیلم

در مراسمی با حضور مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا و مسئولین یادواره ۳۷۴ شهیده زن دشت آزادگان ، شهرستان غیرت جهان در تالار معلم شهر سوسنگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۵۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج دشت آزادگان؛ در این مراسم که جهت استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار شد، حاضران یاد و خاطره ۱۶۵۴ شهیده زن این استان و ۳۷۴شهیده دشت آزادگان را گرامی داشتند.

 

 در این مراسم  سرتیپ دوم پاسدار حاجتی مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  به بیان  رشادت های بانوان دشت آزادگان از جمله شهیده مجیده نگراوی در طول ۸سال دفاع مقدس پرداخت و آن بانوی مکرمه را نمونه ای از مادران شجاع و فداکار شهرستان دشت آزادگان معرفی کرد.

 

سردار حاجتی با اشاره به انتخابات نیز گفت: زنان همچنان در صحنه انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و انتخابات یکی از این عرصه‌هاست.

 

در حاشیه این مراسم بانوان سوسنگردی نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای محلی و ... دایر کردند که با بازدید مسولین استانی و شهرستانی همراه شد.

 

در پایان سردار حاجتی همچنین  از پیگیری های خود همراه با فرمانداری شهرستان سوسنگرد برای ایجاد کارگاه صنایع دستی برای بانوان شهرستان خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار