استاندار خرسان رضوی گفت: چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه هستند و شاهد حضور آنها پای صندوق رای خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۴۸
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری استان بسیج خراسان رضوی از مشهد، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در همایش آموزشی نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، افزود: با توجه به زمانی که تا انتخابات در پیش داریم و آنچه از قرائن و شواهد و بررسی ها بدست آمده، ضریب مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات خوب است.

استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از مشارکت نمایندگان فرماندار، گفت: بار اصلی عرصه انتخابات بر دوش مسوولان شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار است.

نظری افزود: شما بر چهار مولفه اصلی انتخابات یعنی سلامت، رقابتی و همچنین مشارکت مردم در انتخابات تاثیر گذار هستید.

وی ادامه داد: نمایندگانی که از معتمدان محلی هستید می توانید به صورت چهره به چهره از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت به عمل آورید.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: امیدواریم رای گیری برخلاف گذشته راس ساعت و بدون مشکلاتی که همه از آن اطلاع داریم در این دوره انتخابات برگزار شود.

وی گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از عوامل اجرایی شعب اخذ رای هستند که شامل همه عوامل اجرایی و دیگر افراد حاضر در شعب رای گیری هستند.

فرماندار مشهد نیز گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شده که شعب اخذ رای در شهرستان مشهد در مقایسه با دوره قبل انتخابات مجلس ۱۸ درصد افزایش یافته است.

محسن داوری افزود: در این دوره از انتخابات علاوه بر استقرار شعب اخذ رای سیار در مراکز جمعیتی مانند مراکز خرید، در بیمارستان ها یک شعبه اخذ رای سیار اختصاصی قرار داده ایم.

وی بیان داشت: نمایندگان فرماندار همگی مردمی، بومی محلات و افراد سرشناس محلی هستند و البته از نخبگان دانشگاهی و حوزوی شهر به عنوان نمایندگان فرماندار نیز بهره گرفته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها