سردار نظری گفت: دشمنان فکر می‌کردند با شهادت حاج قاسم و نبودش از لحاظ فیزیکی، مکتب حاج قاسم و روحیه مقاومت و مقابله با استکبار تمام می‌شود در صورتی که شهید سلیمانی، نفوذ و عمق استراتژی اش از حیاتش بیشتر شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۹۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح مرکز درمانی مهر شفا در قلعه گنج گفت: اسرائیل، آمریکا و انگلیس که چشم دیدن حاج قاسم را در زمان حیاتش نداشتند با اشتباهی که آن زمان مرتکب شدند ایشان را به شهادت رساندند وفکر می‌کردند با شهادت حاج قاسم و نبودش از لحاظ فیزیکی، مکتب حاج قاسم و روحیه مقاومت، ایثارگری و مقابله با استکبار واستثمار تمام می‌شود در صورتی که مشاهده کردید که شهید سلیمانی نفوذ و عمق استراتژیکش از حیاتش بیشتر شد.

شهید سلیمانی نفوذ و عمق استراتژی اش از زمان حیاتش بیشتر شده است

وی افزود: الان نه تنها  در محور مقاومت بلکه در بغل گوش آمریکایی‌ها در بعضی از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی می‌بینیم که مکتب حاج قاسم وروحیه مقاومت، ایستادگی و شجاعت که از حاج قاسم احساس شد  دنبال می‌ شود و با آمریکای جنایتکار مقابله می کنند.

سردار نظری تصریح کرد: خوب این‌ها جنایتکاران در کرمان اقدامی را انجام دادند وفکر می‌کردند مردم بی‌دفاع  را زدن ارزش اطلاعاتی و عملیاتی دارد در صورتی که این کارشان هیچ ارزشی نداشت و خنجر از پشت زدن کار این‌ها است وتا الان هیچ  وقت مردانه و رودر رو  نیامدند و نتوانستند بجنگند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: آنها این همه زائر، عاشق و دل سوخته مکتب راه حاج قاسم را نتوانستند ببینند و تاب بیاورند و ضربه خودشان را زدند در صورتی که این‌ها گور خودشان را با این خون‌های پاکی که ریخته شد می‌کنند و کندند.

وی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران  عنوان کرد: این اقداماتی توسط مجاهدین انجام شد فقط بخش کوچکی از اقدامات است و امیدواریم ریشه همه دشمنان اسلام، مردم و بشریت مخصوصاً اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و انگلیس فریبکار کنده شود و شرشان از تمام دنیا پاک شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح مرکز درمانی مهر شفا در قلعه گنج  از همه کسانی که کمک کردند که این ساختمان آماده شود تشکر وقدردانی کرد وافزود: برای خدمت رسانی در این ساختمان بعضی از تجهیزات داندانپزشکی، تخصصی اطفال وزنان آماده شده است که انشالله شبکه بهداشت افراد متخصص را در هفته چند روز امکان حضورشان را فراهم کند تاخدماتی در این زمینه ها به مردم  ارائه شود.

وی افتتاح مرکز درمانی مهر شفا در قلعه گنج را یکی از اقدامات قرارگاه مرد میدان دانست وبیان کرد:  قرارگاه مرد میدان بعد از شهادت حاج قاسم به تاسی از روحیه مردم داری و مردمیاری شهیدحاج قاسم سلیمانی برای احصاء نظام مسائل کل استان تشکیل شد.

سردار نظری اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که مادر  قرارگاه مرد میدان به آن رسیدیم و یکی از پیش نیازهای بهداشت و درمان است بحث آب شرب مناطق کم برخوردار بود که تا امروز  با کمک خیرین و گروه‌های جهادی قریب به ۵۰۰ روستا و بیش از ۲۰۰۰ نفر از آب شرب سالم  برخوردار شدند.

وی ادامه داد: مسئله دومی که نیاز استان ما است بعد از آب شرب بحث بهداشت و درمان بود این موضوع هم توسط موسسه خدمات درمانی بسیج در کرمان دنبال شد وما در شهر بابک افتتاحیه را انجام دادیم ودر کرمان هم موسسه خدمات درمانی بسیج  دنبال شد که موسسه ولیعصر در کرمان خدمات ارائه می‌دهد و باز همچنین در خود کرمان یکی دو نقطه را در حال ساخت داریم که به زودی آماده می‌شوند در کهنوج زمین واگذار شده است و در جاهای مختلف استان ۶ یا ۷ نقطه را دوستان پیش بینی کردند در بافت هم امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار نظری تصریح کرد: در منطقه جنوب و شرق استان متاسفانه این سال‌ها در بحث بهداشت و درمان شاید زیرساخت اساسی ایجاد نشده است.

وی با اعلام اینکه بعد از تامین آب شرب و مسئله بهداشتی و درمانی در قرارگاه مرد میدان راه‌های روستایی را پیش بینی کردیم افزود: تا الان تعداد زیادی روستاها را آماده کردیم که قرار داده آنها را ببندیم و بحث مسکن محرومین کمک دوستان کمیته امداد هستیم و همچنین بحث جهیزیه و سایر مسائل که در این قرارگاه به برکت شهید سلیمانی و همراهانش انجام شد و این نهضت همچنان ادامه دارد.

گفتنی است همچنین در ادامه نیز فرمانده سپاه ثارالله با حضور در شهرستان بافت مرکز داندانپزشکی شفا را در این شهرستان نیز افتتاح نمود.

ارسال نظرات