سردار کرمی:

نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و امنیت است

زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:دامروز به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا می‌درخشد و در اوج عزت و اقتدار و امنیت است و پیام شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و طبق فرمایشات امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۱۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

 

نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و امنیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان خدابنده به‌ویژه شهید مظفرعلی ذوالقدر به ویژگی‌های مردم این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم منطقه خدابنده در مبارزات انقلابی نقش مهمی داشتند و اعتقادات بالایی دارند و دارای ایمان و بصیرت هستند که نمونه بارز آن شهید ذوالقدر است.

وی افزود: در خصوص این شهید باید گفت؛ این شهید مبارزات خود را در کنار شهید نواب صفوی شروع کرد و سرانجام نیز در سال ۳۴ در کنار نواب صفوی به شهادت رسید.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه این شهید در عین حال که شهید ملی بوده، اما در اوج گمنامی است افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدا این پیام را دارد که ما هیچ زمانی یاد و خاطره شهدا را فراموش نخواهیم کرد و راه شهدا ادامه دارد.

وی افزود:طبق فرمایشات امام راحل جنگ در طول تاریخ از حضرت آدم تا خاتم بوده و این مبارزات همواره در طول تاریخ نیز در زمان ائمه بین جبهه حق و باطل بوده است و اوج آن عاشورا بوده است.

سردار کرمی افزود: پیام عاشورا این بود که مسلمان نباید تن به ذلت داده و زیر پرچم کفر زندگی کند و امام راحل هم همین اهداف را دنبال می‌کرد تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود.

وی ادامه داد:، اما دشمنان با پشتیبانی از صدام جنگ تمام عیار علیه کشور به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند که به نوعی می‌توان گفت جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود و در واقع بیش از ۵۰ کشور از صدام حمایت می‌کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: دشمن خرمشهر را به کلی نابود کردند و جنایت‌های تاریخی مرتکب شد و در این جنگ نماد شمرو یزید آمریکا بود و نماد حق جمهوری اسلامی بود.

وی بیان کرد: وقتی امام راحل بر‌ای حفظ عظمت، شرافت و جنگ با کفار مردم ندا سر داد جوانان با بصیرت با لبیک به ندای رهبری به سوی جبهه‌ها شتافتند و صحنه‌های زیبا در دفاع از کشور آفریدند.

سردار کرمی دعنوان کرد: مادران و همسران نیز در راهی کردن فرزندان و همسران خود صحنه‌های بسیار زیبا آفریدن که در طول تاریخ ماندگار شد و با این روحیه ملت ایران شکست ناپذیر است.

وی به پیوند امت با امام اشاره کرد و گفت: مردم ایران بهترین مردم بودند و با لبیک به ندای رهبری ۸ سال در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت:امروز به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا می‌درخشد و در اوج عزت و اقتدار است و پیام شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و طبق فرمایشات امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی به کشتار مردم غزه اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۱۰ هزار نفر کودکان را کشته شده، بیمارستان‌ها را بمباران شده، منابع تغذیه، آب غذا را از بین رفته و این جنایتی است که تاریخ به خود ندیده است و آمریکا، اسراییل و پشتیبانان آن‌ها شکست خورده آن، زیرا به جز کودک کشی کار دیگری نتوانستند انجام دهند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: جبهه‌های مقاومت به تاسی از نظام جمهوری اسلامی در منطقه شکل گرفته و به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.



فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار