رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

در آیینی با حضور استاندار بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان از تندیس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۲۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، در این مراسم که مدیر کل دادگستری استان بوشهر، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و فرمانداران جم و عسلویه نیز حضور داشتند، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امروز خوشحال هستیم که در پایتخت تولید گاز کشور، برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی گام برداشته‌ایم.

 

احمد باهوش افزود: حضور کارکنان پارس جنوبی در آیین رونمایی از تندیس شهید سلیمانی زنده نگهداشتن یاد، نام و مکتب حاج قاسم و ادای دین کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی به این شهید والامقام است.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: امروز با رونمایی از تندیس سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی بار دیگر یاد، نام و خاطره شهدا و رشادت‌های آن شهید زنده شده است و آن جانفشانی‌ها و رشادت‌ها همیشه در قلب‌ها مانا و ماندگار خواهد بود.

 

سردار علی رزمجو افزود: در دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند پیشرفت و قدرت‌یابی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه‌ی استکبار هستیم و امروز ایران اسلامی با تمام توان در مقابل زورگویی‌ها ایستاده و با اقتدار تمام و با عزت و سرافرازی در منطقه گام بر‌می‌دارد.

 

وی گفت: حاج قاسم در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی از بعد دفاعی و نظامی یک آینده‌نگر بود و با هدایت منحصر‌به فرد و بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب جبهه مقاومت را گسترس داد و مسیر‌ها را روی ملت‌های مسلمان گشود و از طرف دیگر بیداری اسلامی را براساس تدابیر رهبری توسعه داد.

ارسال نظرات