خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه همایش مهرجان المقاومه باحضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و مسئولان شهرستانی و استانی در دانشکده نفت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۳۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان ضمن گرامیداشت دهه مقاومت گفت: انقلاب اسلامی یک رویداد بی نظیر با محوریت ولایت و رهبری در مکتب شیعه و در منطقه اتفاق افتاد که برای اولین بار در صدر اسلام، حکومتی با محوریت ولایت و امامت در دوران غیبت امام عصر(عج) شکل گرفت و موضوعی که در اولویت این حکومت و مکتب جدید اتفاق افتاد مبنا بر این بود که در مقابل زیاده خواهان و مستکبرین و ظالمان بایستد.

وی بیان داشت: وحدت اسلامی که مورد تاکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است وحدت اسلامی میتواند معجزه ساز و تحول زا باشد که در جوامع و کشورهای اسلامی میتواند به صورت سد محکمی در مقابل زیاده خواهی مستکبرین قرار بگیرد.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه گفت: دستاوردهای جبهه مقاومت برگرداندن فرهنگ ایثار و جهاد برای زنده نگه داشتن مکتب حیات بخش اسلام بود و نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم است.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون نیز در این همایش با اشاره به دهه مقاومت و تشریح برنامه ها و فعالیت های سپاه و بسیج در این دهه گفت: ترویج گفتمان امامین انقلاب، استکبار ستیزی، دشمن شناسی و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به جوانان، سازماندهی شعراء در هفته مقاومت، اتحاد عشایر و اقوام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، بیداری اسلامی و عملیات طوفان الاقصی اقداماتی است که در همین مهرجان الامقاومه برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: در شهرستان کارون برنامه های متعدد فرهنگی، سیاسی و تربیتی برنامه ریزی شد که اهم برنامه ها دیدار و سرکشی از خانواده شهداء، یادواره های شهرستانی و آبروی محله، و پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان، ترمیم و بازسازی 30 باب منزل محرومین، اهدای جهیزیه به نوعروسان با همکاری کمیته امداد، اهدای 100 عدد دستگاه کولر گازی به محرومین و همایش جهاد تبیین و عشایر که به پیشواز انتخابات در شهرستان کارون برنامه ریزی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در ادامه خاطرنشان کرد: به پاس جهاد و رشادت ها و پیروزی های رزمندگان ما در جبهه های مقاومت مهرجان الامقاومه را در شهرستان کارون برنامه ریزی و برگزار کردیم.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا و همچنین برگزیدگان مسابقه شعر مقاومت و گروههای جهادی با اهدای لوح یاد بود و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار